Ferrari má podle Fernanda Alonsa na to, aby Red Bull porazilo, přestože jejich soupeř závod v Kanadě vyhrál.
Rakouský tým v Montrealu těžil z potíží Mercedesů a dokázal dojet na prvním a třetím místě, čímž si pojistil druhou příčku a zvýšil svůj náskok na Ferrari na 52 bodů. Do tohoto závodu šel Alonso s cílem Red Bully porazit, což se nepovedlo.
Nyní přiznává, že to nebylo snadné a že i přes neúspěch jeho Ferrari není moc daleko: "Byl to ambiciózní cíl, byl to však můj cíl. Dávám si ambiciózní cíle a snažím se svému týmu po celou dobu pomáhat.
Mým cílem nyní je mu pomoci v šampionátu konstruktérů získat druhé místo. Myslím, že se o to pokusíme. Zbývá ještě dlouhá cesta a v Kanadě jsme ztratili hodně bodů, pokusíme se však z toho co nejdříve se dostat.
Dojel jsem 14 sekund za oběma Red Bully, takže si nemyslím, že by šlo o příliš velkou vzdálenost nebo něco, co bychom ve zbytku sezóny nemohli stáhnout. Jsem si jistý, že těch 14 sekund získáme a pokusíme se příště dojet před Red Bully," říká Alonso.
Vítězství Red Bullu mu dává naději: "Viděli jsme, že v F1 se může stát cokoliv. Kdyby nám někdo po posledním týdnu testování řekl, že Red Bull v prvních sedmi či osmi závodech šampionátu vyhraje, tak by mu nikdo nevěřil."
Fernando Alonso v Kanadě, kde nakonec zvítězil Red Bull (foto: Scuderia Ferrari)
"Mercedes byl tak dominantní, ale náhle jej potkaly mechanické potíže. Musíte tam být, abyste využili příležitost - a Red Bull tam byl. Tohle nám tedy dává motivaci. Ukazuje nám to, že se věci v F1 mohou během závodního víkendu rychle změnit. Může jít o počasí, safety cary - mnoho faktorů, které mohou ovlivnit konečný výsledek velké ceny F1.
Jestli tedy můžeme letos vyhrát závod? Ano, samozřejmě - stát se může cokoliv," dodává Alonso.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.