Bývalý šéf týmu Ferrari Stefano Domenicali zatím nechce mluvit o své budoucnosti, dopřává si čas na rozmyšlení.
Po odchodu z Ferrari se bývalý šéf týmu Stefano Domenicali dlouho neobjevoval na veřejnosti, ale v průběhu minulého víkendu spolu se svou manželkou a Fernandem Alonsem sledovali závod MotoGP v italském Mugellu. Španělští novináři ho při té příležitosti vyzpovídali.
Stefano, čím se v současnosti zabýváte?Stefano Domenicali (SD): „Po neuvěřitelné a dlouhé práci ve Ferrari jsem si dal pauzu a snažím se odpoutat od světa F1. Byla to neobyčejná zkušenost, vždy budu fandit Ferrari a Fernandovi – budou mi chybět. O své budoucnosti rozhodnu později. Dostal jsem několik zajímavých nabídek, ale zatím nikam nespěchám, pro příští rok musím udělat správné rozhodnutí.“
Říkáte, že se vrátíte do sportu? SD: „Nic nevylučuju, ale zatím nejsem připraven mluvit o své budoucnosti.“
Do Mugella jste přijel spolu s Alonsem. Znamená to, že Vaše přátelství trvá? SD: „Ano, skvěle spolu vycházíme. On ví, že jsem chtěl pro něho vždy to nejlepší, že jsem ho vždy před závodem povzbuzoval – v budoucnosti to bude stejné.“
Mnoho lidí říká, že jste příliš dobrý člověk na to, abyste držel tým pod kontrolou. Souhlasíte? SD: „Lidi říkají právě to, co se jim hodí, ale tento názor s nimi nesdílím. Dobré vztahy s lidmi ve svém okolí ještě neříkají nic o tom, zda jste dobrý vedoucí typ. Každý má svůj přístup k řízení lidí. Kromě toho, uvnitř týmu se to jeví jinak, než navenek. V týmu jsme poctivě pracovali, v průběhu akcí pro veřejnost jsme měli jiné úkoly.“
Je možné, že budete spolupracovat s Valentinem Rossim?SD: „Valentino je mým přítelem, v motocyklových závodech jsem byl vždy jeho fanouškem. Musím také říct, že Marc Márquez dobře zvládl úvod sezony v MotoGP – uvidíme, co bude v budoucnosti.“
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.