Fernando Alonso řekl, že si zatím nevšiml žádné závažnější změny pod novým vedením Marca Mattiacciho. Ten byl jmenován jako nástupce Stefana Domenicalliho před VC Číny poté, co Stefano ve světle špatného startu do sezony rezignoval na svoji pozici.
Marco Mattiacci je tedy ve funkci měsíc, Fernando Alonso byl tedy dotáz, jak moc se v týmu za tu dobu změnilo. Fair je ale říct, že Mattiacci předtím neměl s F1 žádné zkušenosti, takže se zatím spíš učí: "Ne moc, abych byl upřímný," reagoval jezdec na přímý dotaz. "Na stejnou otázku jsem odpovídaj už v Barceloně a nemyslí si, že by se to v brzké době nějak změnilo.
Přišel, ale pořád se učí o sitauci týmu. O prostředí F1 stále získává nové zkušenosti, stejně tak o závodních víkendech. Také v továrně se toho napřed musí hodně naučit předtím, než učiní nějaká rozhodnutí. Teď se tak nestane. Z naší strany - jezdců, inženýrů a mechaniků přímo na trati - se nic nemění, pořád máme ta stejná jednání ve stejný čas. Také tréninky jsou pořád stejné. Takže my změny nevidíme."
Když jsem v Maranellu, tak tam mám také nějaká jednání a nebo pracuji na simulátoru. Takže ve všech těchto oblastech se za poslední měsíc nic nezměnilo. Ale jak jsem řekl, není realistické očekávat, že se první měsíc něco změní, protože nemá zkušenosti." Před závodem v Monaku Španěl věří, že se bude voze cítit dobře, Ferrari má ale problém s trakcí.
"Myslím, že momentálně máme víc než jen tento jeden problém. Pochopitelně by bylo skvělé mít zde v Monaku dobrou trakci. Ale to nebyla naše nejsilnější stránka v několika posledních letech a i tak se nám zde docela dařilo. Získali jsme nějaká podia a také dobré body. Snad mi tedy trakce tak moc chybět nebude. Snad budeme konkurenceschopní, abychom bojoval vpředu o body.
Fernando vloni v šikaně u bazénu se speciálním lakováním helmy - avšak 7. místo zůstalo za očekávaním
Podle mě je tento víkend velkým otazníkem pro všechny. Letošní auta jsou obtížně řiditelná a teď jsme dojeli na velmi speciální trať s několika riskantními body. Uvidíme tedy, kterému týmu se povede adaptovat svůj vůz o trošku lépe na tuto trať.
Jak už jsme několikrát říkali, vylepšení přinášejí zhruba 0,2 až 0,3 vteřiny na kolo. V Monaku to [vylepšení] ale není tak důležité, protože když věříte autu, získáte zde klidně 0,5 až 0,7 vteřiny. I když nemáte žádná vylepšení a jenom se trefíte do správného nastavení a máte důvěru v auto, může se Vám dařit mnohem lépe. V to tento víkend doufáme."
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.