Fernando Alonso řekl, že si zatím nevšiml žádné závažnější změny pod novým vedením Marca Mattiacciho. Ten byl jmenován jako nástupce Stefana Domenicalliho před VC Číny poté, co Stefano ve světle špatného startu do sezony rezignoval na svoji pozici.
Marco Mattiacci je tedy ve funkci měsíc, Fernando Alonso byl tedy dotáz, jak moc se v týmu za tu dobu změnilo. Fair je ale říct, že Mattiacci předtím neměl s F1 žádné zkušenosti, takže se zatím spíš učí: "Ne moc, abych byl upřímný," reagoval jezdec na přímý dotaz. "Na stejnou otázku jsem odpovídaj už v Barceloně a nemyslí si, že by se to v brzké době nějak změnilo.
Přišel, ale pořád se učí o sitauci týmu. O prostředí F1 stále získává nové zkušenosti, stejně tak o závodních víkendech. Také v továrně se toho napřed musí hodně naučit předtím, než učiní nějaká rozhodnutí. Teď se tak nestane. Z naší strany - jezdců, inženýrů a mechaniků přímo na trati - se nic nemění, pořád máme ta stejná jednání ve stejný čas. Také tréninky jsou pořád stejné. Takže my změny nevidíme."
Když jsem v Maranellu, tak tam mám také nějaká jednání a nebo pracuji na simulátoru. Takže ve všech těchto oblastech se za poslední měsíc nic nezměnilo. Ale jak jsem řekl, není realistické očekávat, že se první měsíc něco změní, protože nemá zkušenosti." Před závodem v Monaku Španěl věří, že se bude voze cítit dobře, Ferrari má ale problém s trakcí.
"Myslím, že momentálně máme víc než jen tento jeden problém. Pochopitelně by bylo skvělé mít zde v Monaku dobrou trakci. Ale to nebyla naše nejsilnější stránka v několika posledních letech a i tak se nám zde docela dařilo. Získali jsme nějaká podia a také dobré body. Snad mi tedy trakce tak moc chybět nebude. Snad budeme konkurenceschopní, abychom bojoval vpředu o body.
Fernando vloni v šikaně u bazénu se speciálním lakováním helmy - avšak 7. místo zůstalo za očekávaním
Podle mě je tento víkend velkým otazníkem pro všechny. Letošní auta jsou obtížně řiditelná a teď jsme dojeli na velmi speciální trať s několika riskantními body. Uvidíme tedy, kterému týmu se povede adaptovat svůj vůz o trošku lépe na tuto trať.
Jak už jsme několikrát říkali, vylepšení přinášejí zhruba 0,2 až 0,3 vteřiny na kolo. V Monaku to [vylepšení] ale není tak důležité, protože když věříte autu, získáte zde klidně 0,5 až 0,7 vteřiny. I když nemáte žádná vylepšení a jenom se trefíte do správného nastavení a máte důvěru v auto, může se Vám dařit mnohem lépe. V to tento víkend doufáme."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.