Mario Andretti kritizuje současnou formu Ferrari. Mistr světa z roku 1978 se domnívá, že když se tým rychle nezlepší, Fernando Alonso může začít přemýšlet o odchodu.
Mario Andretti: „Ferrari si nemůže dovolit bojovat o místo na konci první deítky, je to zlé pro ně a pro F1. Ferrari musí bojovat o titul. Není pochyb o tom, že Mercedes je výjimečná značka, ale když se mluví o F1, její tón by měl udávat tým z Maranella. Měli by být vpředu, to ví i ve Ferrari. Teď jsou všichni v týmu, včetně Di Montezemola, rozhořčeni. Předpokládám, že jezdci dělají všechno proto, aby udrželi své emoce pod kontrolou, všichni přece víme, že nemůžou kritizovat svůj tým…Před Ferrari je moře práce, musí se snažit ve všech směrech. Před nimi jsou kromě Mercedesu ještě týmy Force India, Red Bull a Williams. Nevím, jak rychle dokážou reagovat na situaci, ale doufám, že ve Scuderii něco vymyslí.Upřímně, nedivil bych se, kdyby Fernando Alonso změnil tým. Udržuje se stále na vrcholu své formy a přitom nemůže už několik let za sebou vítězit. Věřím, že když se mu naskytne na to příležitost, tak bude o ní uvažovat. Když odcházel Lewis Hamilton do Mercedesu, všichni se ptali proč. No a vidíme, jak se věci změnily! Nikdy nikdo neví, kdy se mu naskytne příležitost dostat se na vrchol. Věřím, že kdyby se Alonsovi podařilo vyvázat se ze smlouvy s Ferrari, dostal by nabídky od jiných týmů.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.