Bývalý jezdec F1 Patrick Tambay neskrýval radost z toho, co viděl v průběhu poslední velké ceny. Ocenil, že jezdci Mercedesu v čele startovního pole předváděli parádní vzájemný souboj, čím oživili závod.
Patrick Tambay sledoval pozorně nedělní Velkou cenu Bahrajnu, přičemž se pomalu smiřuje s novou F1, která funguje od letošní sezony s novými pravidly. „Nedělní závod byl pro mě velkou úlevou, protože už jsem začínal mít po dvou předešlých závodech obavy. To, co jsem viděl, byla nádherná podívaná od začátku až do konce. Viděli jsme pořádnou bitvu a vzrušující závod současně, také zásluhou safety-caru (vyjel na trať po saltu Gutiérreze).
Vozy Mercedes jasně převyšují zbytek startovního pole. Duel mezi Hamiltonem a Rosbergem byl velmi zajímavý. Mercedes dopředu neurčil hierarchii v týmu, mám takový dojem, že to letos neudělal zatím žádný z týmů F1. V Red Bullu jsme například viděli, jak jezdí Ricciardo proti Vettelovi. Hamilton získal psychickou výhodu vůči svému týmovému kolegovi. Já si myslím, že ji vždy měl. Je o něco agresivnější a rychlejší než Rosberg. Ale na celkové zhodnocení si musíme počkat ještě šestnáct závodů…“
Směřuje letošní sezona k souboji o titul mezi dvěma jezdci Mercedesu? „Moc bude záviset i od toho, jak zvládnou tlak médií, které se nebudou bránit přilévaní oleje do ohně,“ odpověděl Tambay. „Ale jsou to dva dospělí lidé, poznají se hodně dlouho. Dnes měl Nico asi trochu vztek na Lewise, musel si držet nervy na uzdě. V každém případě to byl nádherný závod. Viděli jsme boj za použití férových zbraní, skvělé představení, které bychom chtěli vidět častěji.“
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.
Fernando Alonso a Isack Hadjar na dráze předvedli nejaktivnější souboj závodu. Poté se ale souboj strhl i po závodě.
Fernando Alonso opět ukázal, proč ho fanoušci milují. Během Velké ceny Singapuru byl jeden z mála aktérů, který se staral o zábavu na dráze.
Velká cena Singapuru přinesla McLarenu nejen titul, ale i nové otázky ohledně vnitřní dynamiky týmu. Šéf McLarenu Andrea Stella se k celé situaci vyjádřil.
Lewis Hamilton čelil v závěru GP Singapuru problémům s brzdami, které mu výrazně zkomplikovaly dojezd. Jak se ukázalo, následky těchto technických potíží pokračovaly i po dojezdu a zásadně ovlivnily jeho konečné umístění.
Oscar Piastri po singapurské Grand Prix zaujal velmi opatrný postoj. Při rozhovorech s médii se k otázkám ohledně střetu s Landem Norrisem stavěl vyhýbavě.
George Russell triumfoval v Singapuru před Maxem Verstappenem a připsal Mercedesu cenné vítězství. O největší pozornost se však postaral McLaren, který získal pohár konstruktérů.