Předseda stáje Mercedes Niki Lauda důrazně popřel, že by byl Mercedes ve výhodě oproti svým soupeřům kvůli vyššímu rozpočtu.
Trojnásobný mistr světa se brání slovům Christiana Hornera, který prohlásil, že Mercedes "investuje do motorů více a vyvíjí déle."
Podobně jako Horner se však vyjádřil také šéf Ferrari Stefano Domenicali: "Naše zdroje jsou, abych tak řekl, omezené. Mercedes už však vyřešil všechny problémy, které jsme my sotva objevili."
Lauda si však myslí, že úspěch Mercedesu netkví ve finančních investicích, ale v tom, že jejich inženýři zkrátka odvedli lepší práci. Motory Ferrari však podle něj nejsou o moc horší. Oproti tomu Renault odvedla podle Laudy velmi špatnou práci a jejich motory zatím zásadně ztrácí a to zejména kvůli jejich nespolehlivosti.
"Tvrdit, že Mercedes je vepředu, protože investoval do motorů více peněz je jasný nesmysl. Všichni tři výrobci investují do motorů stejné peníze," tvrdí Lauda. Bývalý rakouský pilot F1 však zatím žádný tým nezatracuje: Všichni víme, jak rychle může jít dopředu vývoj ve formuli 1. Pokud má Renault problémy pouze se softwarem, může je vyřešit během několika dní."
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.