Jacques Villeneuve vyjádřil svoje sympatie rodině Michaela Schumachera. Kanaďan připustil, že zažil podobnou lyžařskou nehodu.
Mistr světa z roku 1997 připustil, že byl také nějakou dobu v bezvědomí, nicméně vyvázl bez vážnějších následků. Dle jeho názoru by ale tento incident neměl přimět zodpovědné autority, aby cokoliv měnily na pravidlech platných pro lyžaře po celém světě.
Villeneuve byl jednou dobou velkým rivalem Schumachera. Němec se jej dokonce ve finálovém závodu roku 1997 v Jerezu ve snaze zajistit si titul pokusil vytlačit z trati, což tehdy rezultovalo v jeho vyloučení ze šampionátu.
Ale Kanaďan, který se teď připravuje na svoji rallycrossovou kariéru, pro Mirror Sport prohlásil, že mezi nimi nikdy nebyl žádný rozpor. Prohlásil také, že doufá, že se Němec plně zotaví z komatu, ve kterém stále leží po nehodě na lyžích, která se stala po Vánocích.
V roce 1998 měl Williams hodně netradiční zbarvení...(foto: Williams F1 Team)
"Byla to prostě smůla," začal Jacques Villeneuve. "Svůj život žil na hraně bez toho, aniž by se mu, až na Silverstone, kdy si zlomil nohu, něco stalo. Na motorkách podstupoval obrovské riziko a vlastně si jednou poranil krk. Tak prostě žil. Když se to stane při závodění, tak je to tak nějak akceptovatelné, ale když se to stane mimo závody, tak je to hrozné. Ale ve skutečnosti je to hrozné kdekoliv.
Je to zvláštní, protože se to vlastně ani nestalo ve vysoké rychlosti. Jel pomalu. Byla to prostě smůla. Ukazuje to, že nezáleží na tom, co děláte, když prostě máte smůlu, tak s tím nic neuděláte. Je to strašné, ale strašné je to hlavně pro jeho rodinu, která musí jen čekat. Já lyžuji celý svůj život a dělal jsem hloupé věci. Trochu jsem se i zranil, ale vždycky jsem měl štěstí.
Jacque Villeneuve ve Williamsu FW19 Renault v Suzuce 1997(foto: Williams F1 Team)
Jednou jsem pořádně spadl. Když lyžujete, tak víte, kdy jet a kdy nejet. Ale i pak můžete být zaskočeni. Teď už kvůli tomu raději lyžuji jen tam, kde to znám. Jednou mě to nachytalo a to se stává i těm nejlepším lyžařům na světě. Na silnici se to může se to stát i těm nejlepším závodním jezdcům. Tak to prostě je a nemůžete s tím nic udělat.
Celý svůj život si hrajete se štěstím a doufáte, že vás to nedostane a když ano, tak doufáte, že to nebude hrozné, ale Michael měl hodně velkou smůlu a je to velmi smutné." Villeneuve připustil, že byl smutný poté, když se o nehodě Michaela Schumachera dozvěděl.
"Vždycky byl drsným zvířetem a toto je prostě smůla. Nemůžete donutit lidi, aby přestali lyžovat [kvůli tomuto incidentu] a regulovat to speciálními licencemi? To nemůžete udělat. Samozřejmě mu přeji vše nejlepší. Nikdy mezi námi nebyla nějaká nevraživost, že bychom si navzájem přáli něco špatného. Vždy zde byl ohromný respekt. Více než s ním teď soucítím s jeho rodinou."
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.