Fernando Alonso tvrdí, že hierarchie týmů F1 bude zřejmá až na okruhu Velké ceny Austrálie.
Fernando Alonso ukončil své dvoudenní testování s F14 T opatrnou, ale současně sebevědomou rekapitulací. „Každý den se učíme víc a víc o novém vozu a jeho systémech. V porovnání s prvními testy v Jerezu jsme udělali výrazný krok vpřed, tým pracuje velmi dobře. Určitě existuje ještě mnoho věcí, o kterých chceme vědět, jak je využít na maximum. Blížíme se i k maximálnímu výkonu vozu, i když zatím není ten správný čas snažit se o jeho dosažení. V této chvíli je cílem snahy každého člena týmu být připraven na první závod sezony. Na sledování vývoje časů na jedno kolo máme stále dostatek času. Musím říct, že tým zatím odvedl skvělou práci. V průběhu zimy se vyvíjelo všechno velmi dobře. Máme za sebou polovinu testování a vypadá to s námi dobře. Přes špatné počasí jsme v Jerezu absolvovali hodně kilometrů. Tady máme zatím na kontě 161 odjetých kol, v tomto ohledu tedy můžeme být spokojení. Práce v Maranellu byla odvedena na vysoké úrovni, teď je na nás, abychom ji dokázali využít na trati.“S mnoha novými prvky ve voze není pro jezdce lehké rychle se s nimi obeznámit a používat je. „Stále se učím věci o novém voze a jeho systémech. Používání všech nových tlačítek se stává automatickou záležitostí. To znamená, že můžeme postupovat v přípravě rychleji a zlepšovat se. Stále máme ještě spoustu malých problémů, které musíme řešit a vyřešit. To jsme ale očekávali, je to nový vůz. Pokaždé, když vystoupím z vozu, je to lepší, týmu roste sebedůvěra. Nejdůležitějším testem pro vyzkoušení výkonu vozu bude ten následující.“
Jak to vypadá v paddocku celkově? „Nemá smysl se tím zatím zabývat. Můžu říct, že vozy s motorem Mercedes jsou konkurenceschopné, také my jsme konkurenceschopní. A jsem si jist, že v prvním závodě už budou ve hře i vozy s motorem od Renaultu. Zatím se jedná jen o testování, které nedává úplný obraz o hierarchii týmů, ta bude zřejmá až na okruhu Velké ceny Austrálie.“
Největším otazníkem současnosti je spolehlivost vozů. „Těžko říct, co se může stát v úvodní části sezony. Spolehlivost bude životně důležitá. Myslím, že když dojedete v prvních závodech do cíle, bude to znamenat dobrý výsledek. V Maranellu bylo odvedeno tolik práce, že toho můžeme dosáhnout,“ zakončil Alonso.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.