Fernando Alonso tvrdí, že hierarchie týmů F1 bude zřejmá až na okruhu Velké ceny Austrálie.
Fernando Alonso ukončil své dvoudenní testování s F14 T opatrnou, ale současně sebevědomou rekapitulací. „Každý den se učíme víc a víc o novém vozu a jeho systémech. V porovnání s prvními testy v Jerezu jsme udělali výrazný krok vpřed, tým pracuje velmi dobře. Určitě existuje ještě mnoho věcí, o kterých chceme vědět, jak je využít na maximum. Blížíme se i k maximálnímu výkonu vozu, i když zatím není ten správný čas snažit se o jeho dosažení. V této chvíli je cílem snahy každého člena týmu být připraven na první závod sezony. Na sledování vývoje časů na jedno kolo máme stále dostatek času. Musím říct, že tým zatím odvedl skvělou práci. V průběhu zimy se vyvíjelo všechno velmi dobře. Máme za sebou polovinu testování a vypadá to s námi dobře. Přes špatné počasí jsme v Jerezu absolvovali hodně kilometrů. Tady máme zatím na kontě 161 odjetých kol, v tomto ohledu tedy můžeme být spokojení. Práce v Maranellu byla odvedena na vysoké úrovni, teď je na nás, abychom ji dokázali využít na trati.“S mnoha novými prvky ve voze není pro jezdce lehké rychle se s nimi obeznámit a používat je. „Stále se učím věci o novém voze a jeho systémech. Používání všech nových tlačítek se stává automatickou záležitostí. To znamená, že můžeme postupovat v přípravě rychleji a zlepšovat se. Stále máme ještě spoustu malých problémů, které musíme řešit a vyřešit. To jsme ale očekávali, je to nový vůz. Pokaždé, když vystoupím z vozu, je to lepší, týmu roste sebedůvěra. Nejdůležitějším testem pro vyzkoušení výkonu vozu bude ten následující.“
Jak to vypadá v paddocku celkově? „Nemá smysl se tím zatím zabývat. Můžu říct, že vozy s motorem Mercedes jsou konkurenceschopné, také my jsme konkurenceschopní. A jsem si jist, že v prvním závodě už budou ve hře i vozy s motorem od Renaultu. Zatím se jedná jen o testování, které nedává úplný obraz o hierarchii týmů, ta bude zřejmá až na okruhu Velké ceny Austrálie.“
Největším otazníkem současnosti je spolehlivost vozů. „Těžko říct, co se může stát v úvodní části sezony. Spolehlivost bude životně důležitá. Myslím, že když dojedete v prvních závodech do cíle, bude to znamenat dobrý výsledek. V Maranellu bylo odvedeno tolik práce, že toho můžeme dosáhnout,“ zakončil Alonso.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.