Fernando Alonso: Stále jsme ve fázi, kdy s každým absolvovaným kilometrem objevujeme nové věci a vždy se také něco nové naučíme
Okruh: Sakhir – 5,412 km Jezdec: Fernando Alonso Vůz: Ferrari F14 T Počasí: slunečno, teplota vzduchu 25°C, teplota vozovky 30 °C, slunečnoPočet absolvovaných kol/km: 64/346Nejlepší čas: 1:37.879 min
Druhé testování v roku začalo prvním dnem na okruhu v Bahrajnu. Za tým Ferrari jezdil Alonso se startovním číslem 14. Tým pokračoval v testovacím programu, který začal před dvěma týdny v Jerezu, pokračoval v prověřování všech systémů nové pohonné jednotky a testoval i některé aerodynamické díly. Dnes byla zvláštní pozornost věnována ladění nových brzd a rovnováze vozu. První den testování proběhl bez neočekávaných problémů a Fernando byl schopen zajet 64 kol.
Fernando Alonso: „Je skvělé znovu řídit, zejména když máte k dispozici mnohem více údajů, než předtím. To znamená, že mám z vozu lepší pocit. Je to i tím, že jsme na lepší trati, s normálními teplotami, které umožňují lépe porozumět pneumatikám. Stále jsme ve fázi, kdy s každým absolvovaným kilometrem objevujeme nové věci a vždy se i něco nové naučíme. Pro každého platí, že má před sebou ještě hodně práce, abychom byli připraveni na první závod v Melbourne, proto je důležité využít každý den na maximum.“ Zítra bude Alonso v testování pokračovat.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.