Felipe Massa stále věří ve své jezdecké schopnosti.
Felipe Massa prožil ve Ferrari od roku 2010 krušné chvíle. Mnoho lidí říkalo, že od jeho nehody v roku 2009 na Hungaroringu to už není ten starý Felipe. Ostatní zase, že do stínu ho dostal příchod Fernanda Alonsa do Maranella. Brazilský jezdec vše vidí z jiného úhlu pohledu. „Fernando je samozřejmě excelentní jezdec, především v prvních okruzích každého závodu,“ vyhlásil Massa. „Kvalifikace pro něj není tak důležitá, jako prvních pár kol závodu. Z tohoto pohledu jsem ale stejně dobrý, ne-li lepší jako on. V ostatních oblastech – strategie, jízda v provozu, zastávky v boxech – nemám tolik štěstí, jako on. Protože Fernando bojoval o titul, měl výhodu v týmové strategii, což ovlivňovalo mé možnosti v boji o lepší umístění,“ pokračuje Felipe.
Vzpomíná si také na vítězství, které musel darovat svému týmovému kolegovi na Hockenheimu v roce 2010: „Dostal jsem příkaz a musel jsem se podřídit. Nebylo to příjemné z profesionálního ani z osobního hlediska.“
„Negativně na mně zapůsobila i nehoda v Maďarsku, protože jsem skoro přišel o život. Nepamatuju si na nic od momentu, kdy mě zasáhla ta věc z Rubensova vozu. Pak vím, co se dělo po nehodě a že sem měl dost času na rekonvalescenci, ale samotnou nehodu si nepamatuju. Ta nehoda mě zasáhla míň, než ta událost z Hockenheimu,“ dodal Massa.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.