Force India se dle svého majitele Vijaye Mallyi bude příští rok pohybovat na čele. S vývojem vozu pro rok 2014 začala v aerodynamickém tunelu již v květnu, což se odrazilo na její formě po změně pneumatik.
Indická stáj již potvrdila svou jezdeckou sestavu, která se bude skládat z talentovaného Nica Hülkenberga a Sergia Péreze, jehož po neuspokojivé sezóně u McLarenu nahradí dánský mladík Kevin Magnussen.
Změny pravidel představují pro tým, jenž letos skončil šestý, dobrou příležitost, jak se vyhoupnout výše. Na otázku, zda realisticky budou moci bojovat na čele, Mallya odpovídá: "Ano, měli bychom."
"Rozhodli jsme se s předstihem podepsat balík Mercedesu, s návrhem vozu pro rok 2014 jsme začali brzy, vývoj v aerodynamickém tunelu jsme zasvětili vývoji vozu 2014 v květnu, což je mnohem dříve, než bychom udělali normálně.
Je to zřejmě jeden z důvodů, proč jsme v roce 2013 ztratili po změně pneumatik, protože jsme pro to neměli aerodynamický tunel a další zdroje, abychom se ten problém pokusili napravit.
Přesto nyní neexistuje důvod, proč bychom s optimistickým designovým týmem a hladovou jezdeckou sestavou neměli bojovat s velkými kluky," věří Mallya schopnosti rozdat si to se špičkovými týmy.
Majitel týmu Vijay Mallya (vlevo) se svým jezdcem Nicem Hülkenbergem(foto: Sahara Force India)
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.