Force India se dle svého majitele Vijaye Mallyi bude příští rok pohybovat na čele. S vývojem vozu pro rok 2014 začala v aerodynamickém tunelu již v květnu, což se odrazilo na její formě po změně pneumatik.
Indická stáj již potvrdila svou jezdeckou sestavu, která se bude skládat z talentovaného Nica Hülkenberga a Sergia Péreze, jehož po neuspokojivé sezóně u McLarenu nahradí dánský mladík Kevin Magnussen.
Změny pravidel představují pro tým, jenž letos skončil šestý, dobrou příležitost, jak se vyhoupnout výše. Na otázku, zda realisticky budou moci bojovat na čele, Mallya odpovídá: "Ano, měli bychom."
"Rozhodli jsme se s předstihem podepsat balík Mercedesu, s návrhem vozu pro rok 2014 jsme začali brzy, vývoj v aerodynamickém tunelu jsme zasvětili vývoji vozu 2014 v květnu, což je mnohem dříve, než bychom udělali normálně.
Je to zřejmě jeden z důvodů, proč jsme v roce 2013 ztratili po změně pneumatik, protože jsme pro to neměli aerodynamický tunel a další zdroje, abychom se ten problém pokusili napravit.
Přesto nyní neexistuje důvod, proč bychom s optimistickým designovým týmem a hladovou jezdeckou sestavou neměli bojovat s velkými kluky," věří Mallya schopnosti rozdat si to se špičkovými týmy.
Majitel týmu Vijay Mallya (vlevo) se svým jezdcem Nicem Hülkenbergem(foto: Sahara Force India)
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.