Ruští jezdci Daniil Kvjat, Sergej Sirotkin a Vitalij Petrov se podělili s ruskými novináři o své dojmy ze zavedení dvojnásobného počtu bodů v posledním závodě sezony a ze zavedení stálých startovních čísel.
Daniil Kvjat: „V obou případech jsem za. Vítám všechny novinky. Slyšel jsem o negativní odezvě na dvojnásobný počet bodů. Fanoušci chtějí nepředvídatelnou Formuli 1, proto se přijímají nová opatření. Bude to zajímavé. Stálé startovní číslo jezdce je taky zajímavé opatření, bude pro jezdce charakteristické. V této sezoně jsem měl číslo šest, chtěl bych ho i na vyšší úrovni.“
Sergej Sirotkin: „Nové bodování má své plusy i mínusy. Zaprvé to dává předpoklady na intriky na konci sezony, na čele pořadí, uprostřed, i u ostatních. Všichni budou mít šance na lepší postavení v pořadí šampionátu, ale můžou také hodně ztratit. Domnívám se, že závodit se ve Formuli 1 bude až do konce, nikdo nebude tvrdit, že už pracuje na monopostu pro příští sezonu. Co se týče startovních čísel, nepřemýšlím nad žádným konkrétním číslem. Není to mou prioritou.“
Vitalij Petrov: „A proč by nemohl být udělován dvojnásobný počet bodů v každém třetím závodě? Já to chápu jako intrikování, ale chápu, že pro fanoušky to možná bude zajímavé. Pro jezdce, kteří se snaží celou sezonu nasbírat co nejvíce bodů a pak ztratí během jednoho závodu tolik… Není to správné. V dětství jsem soutěžil s číslem devatenáct, také na začátku dospělosti jsem měl stejné číslo. Jestli bych jel ve Formuli 1, chtěl bych tedy číslo devatenáct. Líbí se mi, že si jezdci mohou vybírat svá čísla. I oblíbené číslo může pomoci jezdcům. V roce 2012 si Michael Schumacher vyměnil startovní číslo s Nicem Rosbergem, upřednostnil sedmičku před osmičkou.“
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.