Ruští jezdci Daniil Kvjat, Sergej Sirotkin a Vitalij Petrov se podělili s ruskými novináři o své dojmy ze zavedení dvojnásobného počtu bodů v posledním závodě sezony a ze zavedení stálých startovních čísel.
Daniil Kvjat: „V obou případech jsem za. Vítám všechny novinky. Slyšel jsem o negativní odezvě na dvojnásobný počet bodů. Fanoušci chtějí nepředvídatelnou Formuli 1, proto se přijímají nová opatření. Bude to zajímavé. Stálé startovní číslo jezdce je taky zajímavé opatření, bude pro jezdce charakteristické. V této sezoně jsem měl číslo šest, chtěl bych ho i na vyšší úrovni.“
Sergej Sirotkin: „Nové bodování má své plusy i mínusy. Zaprvé to dává předpoklady na intriky na konci sezony, na čele pořadí, uprostřed, i u ostatních. Všichni budou mít šance na lepší postavení v pořadí šampionátu, ale můžou také hodně ztratit. Domnívám se, že závodit se ve Formuli 1 bude až do konce, nikdo nebude tvrdit, že už pracuje na monopostu pro příští sezonu. Co se týče startovních čísel, nepřemýšlím nad žádným konkrétním číslem. Není to mou prioritou.“
Vitalij Petrov: „A proč by nemohl být udělován dvojnásobný počet bodů v každém třetím závodě? Já to chápu jako intrikování, ale chápu, že pro fanoušky to možná bude zajímavé. Pro jezdce, kteří se snaží celou sezonu nasbírat co nejvíce bodů a pak ztratí během jednoho závodu tolik… Není to správné. V dětství jsem soutěžil s číslem devatenáct, také na začátku dospělosti jsem měl stejné číslo. Jestli bych jel ve Formuli 1, chtěl bych tedy číslo devatenáct. Líbí se mi, že si jezdci mohou vybírat svá čísla. I oblíbené číslo může pomoci jezdcům. V roce 2012 si Michael Schumacher vyměnil startovní číslo s Nicem Rosbergem, upřednostnil sedmičku před osmičkou.“
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.
Carlos Sainz po závodě vyzdvihl úspěch svého bývalého parťáka Landa Norrise a ocenil nejen jeho rychlost, ale i cestu, kterou si k prvnímu titulu mistra světa vyšlapal.
Odcházející jezdec Red Bullu Yuki Tsunoda obdržel jeden trestný bod na svou superlicenci za incident během závodu v Abú Zabí, potvrdila FIA.
Lewis Hamilton plánuje po náročné sezoně F1 2025 během zimní přestávky úplně vypnout a odpočinout si od závodění i mediálních povinností.
Poté, co Lando Norris získal titul mistra světa F1 pro rok 2025, Oscar Piastri uvedl, že nečeká žádnou změnu v jejich vzájemné dynamice. Podle něj zůstane vztah mezi jezdci McLarenu stejný jako dosud.
Max Verstappen vyhrál závod v Abú Zabí, ale největší triumf víkendu patřil Landu Norrisovi. Britský jezdec se totiž stal novým mistrem světa a vstoupil do elitního klubu šampionů F1.
Max Verstappen potvrdil své kvality i v samotném závěru sezóny. Na okruhu Yas Marina získal už osmou pole position roku 2025 a vstoupí tak do rozhodující Velké ceny Abú Zabí z nejlepší možné startovní pozice.