Fernando Alonso v Brazílii vystoupil na podporu Nica Hülkenberga. Podle něj je Němec, který ještě stále nemá jisté místo pro příští sezonu, jedním z nejlepších jezdců startovního roštu.
Nico Hülkenberg má opět smůlu - velké týmy jej při výběru svých jezdců pro novou sezonu opět přehlížejí. Jeho jediná šance na snad konkurenceschopný vůz je místo u Lotusu, tam ale záleží na tom, jak dopadne situace s investorem Quantum Motorsport. Přitom výkony jezdce jsou hodnoceny velice pozitivně nejen mezi odbornou veřejností ale i v paddocku.
S tímto názorem souhlasí i Fernando Alonso. Podle Španěla se může dokonce 26 letý pilot řadit po bok těch vůbec nejlepších současných jezdců F1. Zároveň však podotýká, že by potřeboval dobré auto, aby svůj talent mohl konečně naplno prokázat.
"Pro mě je Nico [Hülkenberg] jedním z nejlepších jezdců ve startovním poli. Řekl jsem to už před třemi roky a teď se zdá, že tento názor zastává stále větší množství lidí," říká jezdec Ferrari v Brazílii. "Odvádí opravdu skvělou práci.
Pro mě to ale není překvapením. Už ve Williamsu v roce 2010 si vedl skvěle. Tehdy zde v Brazílii vyhrál pole position. Navíc kvalifikace se jela za těžkých podmínek, takže to byla známka jeho talentu. Já doufám, že jej v budoucnu uvidíme v konkurenceschopném autě."
Nico zazářil už ve Williamsu v roce 2010
Pokud Lotus nezíská potřebné peníze od Quantum Motorsport, tak bude muset vzít Pastora Maldonada, který s sebou přivede peníze z Venezuely, případně Sergia Péreze, kterého by, s největší pravděpodobností, odpořili mexičtí investoři. Hülkenbergovi by pak zbyly pouze týmy Force India a Sauber.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.