Fernando Alonso v Brazílii vystoupil na podporu Nica Hülkenberga. Podle něj je Němec, který ještě stále nemá jisté místo pro příští sezonu, jedním z nejlepších jezdců startovního roštu.
Nico Hülkenberg má opět smůlu - velké týmy jej při výběru svých jezdců pro novou sezonu opět přehlížejí. Jeho jediná šance na snad konkurenceschopný vůz je místo u Lotusu, tam ale záleží na tom, jak dopadne situace s investorem Quantum Motorsport. Přitom výkony jezdce jsou hodnoceny velice pozitivně nejen mezi odbornou veřejností ale i v paddocku.
S tímto názorem souhlasí i Fernando Alonso. Podle Španěla se může dokonce 26 letý pilot řadit po bok těch vůbec nejlepších současných jezdců F1. Zároveň však podotýká, že by potřeboval dobré auto, aby svůj talent mohl konečně naplno prokázat.
"Pro mě je Nico [Hülkenberg] jedním z nejlepších jezdců ve startovním poli. Řekl jsem to už před třemi roky a teď se zdá, že tento názor zastává stále větší množství lidí," říká jezdec Ferrari v Brazílii. "Odvádí opravdu skvělou práci.
Pro mě to ale není překvapením. Už ve Williamsu v roce 2010 si vedl skvěle. Tehdy zde v Brazílii vyhrál pole position. Navíc kvalifikace se jela za těžkých podmínek, takže to byla známka jeho talentu. Já doufám, že jej v budoucnu uvidíme v konkurenceschopném autě."
Nico zazářil už ve Williamsu v roce 2010
Pokud Lotus nezíská potřebné peníze od Quantum Motorsport, tak bude muset vzít Pastora Maldonada, který s sebou přivede peníze z Venezuely, případně Sergia Péreze, kterého by, s největší pravděpodobností, odpořili mexičtí investoři. Hülkenbergovi by pak zbyly pouze týmy Force India a Sauber.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.