McLaren se snažil různě vysvětlit, proč se již po jednom roce rozhodl vyměnit Sergia Péreze za Kevina Magnussena. Například Jo Ramirez (bývalý manažer McLarenu) či novinář Livio Oricchio se domnívají, že za to může Mexičanova arogance.
Loni v něm McLaren viděl budoucího mistra světa, po roce se ale s Pérezem loučí. Podle jeho krajana a bývalého manažera McLarenu Joa Ramireze Pérez promeškal svou velkou příležitost. I když věří, že se v F1 udrží, místo ve špičkovém týmu bude prý hledat těžko.
"Měl příležitost, která se vyskytuje jedou za život. McLaren potřeboval někoho lepšího než je Jenson Button. Checo tu úlohu nezvládl, tedy až na pár výjimek. Jde ale o víc než talent. Checo je inteligentní a přijde na to, proč přišel o místo v McLarenu," nechal se slyšet.
"To, že se stal závodníkem F1, mu rychle stouplo do hlavy. Checo jako jezdec během posledních tří let hodně vyrostl, ale bohužel už stejně rychle nedospěl jako osobnost," prozradil novinám Cancha. Doufá však, že jej Pérez přesvědčí o opaku. Bude se prý ale muset soustředit na svou práci a dělat ji z vášně, nikoliv pro peníze.
S tím souhlasí i brazilksý novinář Livio Oricchio. "Vztah mezi ním a McLarenem nikdy nenastartoval," cituje jej server F1zone. "F1 není jen o oddanosti, je to víc. Je to spolupráce - dvě strany, jejichž cíle jsou totožné - vyhráváte i prohráváte společně. Pérez není tím, kdo to tak dělá," uvedl.
Týmová spolupráce je v F1 základem (foto: McLaren Mercedes)
Podle Oricchia Pérezův arogantní přístup potvrzují nejen u McLarenu, ale také Pérezova bývalého týmu, Sauberu. Třiadvacetiletý Mexičan nyní hledá angažmá pro příští rok. Jeho šancí je Force India či Sauber.
"Vím, že mám několik možností. Chci zůstat v F1, ale nezůstanu jen abych se tu udržel," okomentoval Pérez své možnosti na tiskové konferenci. Pro Sky Sports dodal, že možná opravdu příští rok vyzkouší něco jiného než F1. Přiznal také frustraci z toho, že se rozhodnutí McLarenu neprodloužit s ním smlouvu dozvěděl tak pozdě.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.