Fernando Alonso přiznává, že je Ferrari v Abú Zabí méně konkurenceschopné. Ani tak se však nehodlá vzdát.
Ani jeden z rudých vozů nebyl v úvodním tréninku na Velkou cenu Abú Zabí v první desítce. Ve druhém se to již zlepšilo, Fernando Alonso zajel osmý, Felipe Massa desátý čas. A Španěl přiznává, že musejí zapracovat na tom, aby dostihli své hlavní soupeře.
"Oproti jiným pátkům jsme byli méně konkurenceschopní. Musíme zjistit, zda je to důsledkem charakteristiky okruhu, který nevyhovuje našemu autu, a nebo je to otázka špatného nastavení," uvedl Alonso a dodal, že pneumatiky zde však fungují lépe než v Indii.
Cílem Ferrari je nyní druhé místo v poháru konstruktérů, které však po minulém závodě patří Mercedesu (s náskokem čtyř bodů). A i s ohledem na formu Stříbrných šípů Alonso věří, že bude obtížné je v závodě ohrozit. A o slovo by se navíc také rád přihlásil Lotus.
"Bohužel, co se výkonnosti týče, jsme pozadu za našimi soupeři v boji o druhé místo v poháru konstruktérů. V porovnání se začátkem sezony se hodně zlepšili a bude obtížné je porazit, ale zítra provedeme pár změn a uděláme co budeme moci, protože ten boj nechceme vzdát," nechal se slyšet Alonso.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.