Fernando Alonso věří, že ještě bude mít příležitost získat další titul. Během posledních let v Ferrari prý předváděl své nejlepší výkony a byl ve skvělé formě.
Fernando Alonso si je jistý, že během své kariéry ve Ferrari podává lepší výkony než v dobách Renaultu, když získal tituly mistra světa. Bylo to ve letech 2005 a 2006 a ukončil tehdy vítěznou šňůru Michaela Schumachera.
"V posledních třech letech jsem bojoval o titul. Takže je to vlastně smutné, protože jsem byl blízko vítězství, ale na druhou stranu jsem i exrémně pyšný. Mám nejlepší formu a zajíždím své nejlepší závody (během těch tří let), takže když usínám, cítím hrdost," uvedl Španěl.
"Když jsem nastoupil do Ferrari, byl to splněný sen. Věděl jsem, že budu mít možnost bojovat o tituly, možná je i získat, možná také ne, protože v tomto sportu se může stát cokoliv. Tříkrát jsem o něj bojoval, takže se moje očekávání vlastně docela splnila. Nezískal jsem je, ale byl jen jeden pilot a jeden tým lepší než my. Zasloužili si to a mohu jim jen pogratulovat," oceňuje výkony Red Bullu.
Stále se však nevzdává a věří, že má ještě čas získat svůj třetí titul mistra světa. "Pochopitelně bych jej rád vyhrál, je mi 32, takže tohle není konec mé kariéry a jsem si jistý, že budu mít ještě příležitost," neztrácí naději. Otázkou však zůstává, zda to bude ve Ferrari.
Pro mnohé byl loni tím nejlepším pilotem ve startovním poli a s třetím titulem pro Sebastiana Vettela se řada fanoušků jen těžko smiřovala. Také Alonso byl dotázán, zda podle něj Vettel patří mezi ty nejlepší závodníky F1.
"Je to na médiích a v neposlední řadě i na fanouščích. Ti sledují tento sport řadu let a mohou podporovat různé piloty, což se často odvíjí od toho, z jaké země jsou. Pro někoho je jedním z nejlepších v historii F1, podle dalších to ještě v následujících letech bude muset prokázat. Pro mnohé bude tím nejlepším Ayrton Senna, protože ten je asi nejpopulárnější po celém světě. Také je tu Michael Schumacher a další jména. Záleží na tom, v jaké zemi tu otázku položíte," domnívá se Alonso.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.