Fernando Alonso popírá, že by měl s ignorováním týmové režie ze strany svého týmového kolegy nějaký problém.
V raných fázích Velké ceny Japonska obdržel Felipe Massa od svého závodního inženýra rádiem zprávu "multi-function strategy A, now please". Evidentně se přitom jednalo o jasnou instrukci, aby brazislký pilot přepustil svou - tehdy pátou - pozici Fernandu Alonsovi. Ten ale tento příkaz oslyšel a Alonso se tak před týmového kolegu dostal až ve 20. kole závodu po souboji na cílové rovince.
Po odjetí závodu Fernando Alonso popřel, že by ho ignorování týmové režie ze strany Felipeho Massy naštvalo: "Ne, ve skutečnosti ne. Nemůžeme z toho dělat velkou věc. Závodíme a i kdybychom dnes zkusili cokoliv, skončili bychom více - méně na stejných pozicích, protože jsme dnes nemohli dosáhnout výš. Nevím, co přesně se stalo, ale nemám s tím žádný problém."
"Snažíme se odvést maximum - Felipe, já i tým -, abychom získali co nejvíce bodů. Někdy je to jednoduché, někdy složité - zvlášť když nemáme skvělou výkonnost. Není to snadné, když odstartujeme ze 7. a 8. místa nebo o ně bojujeme. Bylo by fajn vrátit se do dob, kdy Ferrari bojovalo o první a druhou příčku a pak by se v závodu rozhodlo, kdo zvítězí. Anebo to udělat jako Red Bull - jedno auto jede na dvě zastávky, druhé na tři a stejně získají první dvě místa. To by bylo mnohem snažší," uzavřel Alonso.
Samotný Felipe Massa se k tématu týmové režie nechtěl příliš vyjadřovat, ale v rozhovorech pro brazilská média dal jasně najevo, že v následujících závodech se Alonso musí obejít bez jeho pomoci. Na samotné tiskové konferenci pak otázku týmové režie zodpověděl slovy: "S instrukcemi nikdy nebudu spokojený." Zároveň také odmítl tvrzení, že by byl jejich pozdější vzájemný souboj na trati nějak ovlivněn týmovou režií.
Na otázku, zda Ferrari bude o celé záležitosti interně diskutovat Brazilec odpověděl: "Vždy jsme diskutovali, pro jistotu."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.