Podle Hemberyho se má Alonso zeptat Vettela, jak využívat pneumatiky na maximum.
Výrobce pneumatik Pirelli odpověděl na Alonsovu kritiku po sobotní kvalifikaci. Španělský jezdec Ferrari znovu nebyl mezi nejrychlejšími, bude startovat z pátého místa. Vettel naopak kvalifikaci opět úspěšně zvládnul a zítra bude startovat z prvního místa. Bude se mu lépe kontrolovat v téhle chvíli 60bodový náskok před Alonsem, může ho dokonce zvýšit. Vettel dosáhl pole-position potřetí v řadě.
Po kvalifikaci vyslovil Alonso kritiku na adresu Pirelli v oficiálním vyhlášení Ferrari i v interview se zástupci tisku. Poznamenal, že kvalita pneumatik je na hranici a jestli na ně jezdci víc přitlačí, zničí je. Podle něj nevydrží víc než pět kilometrů. Alonso přiznal, že problémy s pneumatikami jsou jen částí důvodu, proč jsou vozy Ferrari pomalejší, ale Paul Hembery z Pirelli brání italské výrobky vyhlášením, že na něj vyhlášení dvojnásobného mistra světa neudělaly dojem.
„Alonso je jeden z nejlepších jezdců Formule 1, proto je pro mě zklamáním slyšet z jeho úst taková vyhlášení. Jsou pod úrovní, kterou byste očekávali od takového mistra. Můžu mu jenom navrhnout, ať se jde zeptat téměř už čtyřnásobného mistra světa, jak dostat z pneumatik maximum,“ vyhlásil Hembery.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.