Po zcela jednoznačném a dominantním vítězství Sebastiana Vettela v Singapuru se ozval například bývalý šéf týmu Giancarlo Minardi, který zpochybnil legálnost vozu RB9. Alonso si to však nemyslí a Vettel věří, že na recept jejich úspěchu ostatní nikdy nepřijdou.
Giancarlo Minardi po závodě v Singapuru na svém webu uvedl, že motor Red Bullu zněl při výjezdu ze zatáčky číslo 3 jinak.
Fernando Alonso se však těmito záležitostmi nezabývá a uvedl, že se neobává toho, že by soupeřil proti někomu v nelegálním voze.
"Myslím, že zvuk motoru byl u Red Bullu odlišný po celý rok. Je pravda, že to možná bylo v Singapuru ještě zřetelnější, protože je to městský okruh a lidé mohou závod zledovat přímo v zatáčce, ale pokud byste byli na zimních testech v Barceloně, i tam zněl Red Bull jinak."
"Používají tedy něco jiného než ostatní týmy, ale něco, co je zcela v pořádku, protože prošli všemi testy v sobotu i v neděli na každém závodě. Takže je to ok a je na nás, abychom odvedli lepší práci a zmaximalizovali potenciál. Nemám žádné špatné či zvláštní pocity ohledně Red Bullu," uvedl Španěl.
Situaci okomentoval také šéf Red Bullu, Christian Horner. "Myslím, že problém s výkonem Sebastiana v Singapuru je ten, že byl tak dominantní. Nevyhnutelně vyvolal otázku - jak je to možné? Ostatní týmy to budou studovat a nejlehčí odpověď je - musejí podvádět. Já ale říkám - vše je tak přísně kontrolováno, že je to nemožné."
"Faktem je, že v Singapuru zajel naprosto neuvěřitelný závod, měl neuvěřitelnou rychlost, dostal z auta maximum a byl ve vrcholné formě," uzavírá Horner.¨
Sám Vettel se jen usmívá: "Jsem pyšný na systém, který máme, protože ostatní nikdy nezjistí, jak jsme to zvládli. Neustále se snažíme zlepšovat vůz, to je část úkolu, který máme. V tréninku jsme hodně zkoušeli a poprvé to opravdu fungovalo v závodě," uvedl.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.