Ruský tým chce na konci sezony desáté místo v Poháru konstruktérů.
Tým Marussia potvrdil dnes v Jižní Koreji, že Jules Bianchi zůstane v příští sezoně za volantem jeho monopostu. Je pravděpodobné, že je to i důsledkem úzké spolupráce Marussie a Ferrari (budoucí dodavatel motorů pro ruský tým a podporovatel kariéry Bianchiho).
„Jsem šťastný, že můžu potvrdit své setrvání v Marussii v roce 2014,“ vyhlásil Bianchi. „Nemohl jsem si přát lepší prostředí pro podporu mých začátků ve Formuli 1. Cítím se v týmu jako doma. Letošní sezonu jsme začali dobře, pak jsme cítili větší tlak ze strany Caterhamu. Získali jsme cenné zkušenosti, které využijeme v příštím roce, ve kterém zažijeme mnoho změn. Jsem rád, že se můžu prostřednictvím týmu Marussia účastnit vzniku nové éry Formule 1. Očekávám, že naše výkony se zlepší. Teď máme před sebou ještě šest závodů, ve kterých si chceme zajistit desáté místo v Poháru konstruktérů. Chci také poděkovat Ferrari a jejich akademii pro mladé jezdce za jejich podporu mé kariéry.“
John Booth, šéf týmu Marussia, je potěšen, že může pokračovat ve spolupráci s Bianchim, který dokázal svůj talent, i když nemá konkurenceschopný vůz.
„Je pro nás potěšením oznámit, že Jules zůstává i v roce 2014 jedním z našich pilotů. Vloni se k nám Jules přidal na poslední chvíli. Ve své premiérové sezoně čelil výzvám výjimečným způsobem a ukázal své schopnosti i potenciál.“
Booth naznačil, že v týmu by mohl zůstat i Max Chilton.
„Rok 2014 se považuje za začátek nové éry pro náš sport a kontinuita a soudržnost našich dvou pilotů budou důležité pro úspěšné překonání změn. Druhé jméno potvrdíme později ještě v průběhu sezony. Zatím máme dost práce s bojem o desátou příčku v Poháru konstruktérů, naše pozornost je zaměřená na dosáhnutí tohoto cíle.“
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Lando Norris reagoval na spekulace o možném přestupu Maxe Verstappena k Mercedesu. Zdůraznil však, že zatím není nic potvrzeno a je třeba se soustředit na současnou sezónu.
Obavy jezdců o ovladatelnost monopostů pro sezonu 2026 vyvolávají otázky, zda jsou oprávněné, nebo předčasné. Vývoj nových vozů je stále v rané fázi, a tak konečné hodnocení přijde až s prvními testy.
Ralf Schumacher rozpoutal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena, když naznačil, že hvězda Red Bullu by mohla zamířit k Mercedesu. Tato tvrzení přidávají další vrstvu nejistoty do už tak napjatého přestupového trhu ve Formuli 1.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.