Vijay Mallya si stále přeje, aby jeho Force India v šampionátu předstihla McLaren a získala konečné páté místo.
Force India se za McLaren v průběžném pořadí propadla po Grand Prix Belgie, když jí McLaren bodově předčil v posledních pěti závodech v řadě. Momentálně je rozdíl mězi těmito dvěma týmy 14 bodů. Nicméně Mallya stále věří, že se Force Indii podaří obrátit tento trend a to i přesto, že od GP Velké Británie získala pouze 3 body. Dle jeho slov bude pro úspěch týmu nejdůležitější přimět správně fungovat pneumatiky.
"Cíl se nezměnil. McLaren nad námi vede o několik bodů, ale nejsou úplně mimo dosah. Jak už jsem řekl dříve, porozumění si s pneumatikami je nejdůležitější a my tvrdě pracujeme na tom, abychom to dokázali. Stále se ještě může získat spousta bodů a my se musíme snažit o znovuzískání výkonnostní úrovně, kterou jsme ukazovali v první části sezony," říká Vijay Mallya.
Vijaj a Bernie vloni ve Valencii (foto: Sahara Force India)
Ind ale připustil, že dostat se zpět do formy už v Koreji bude těžké. "Nikdy to nebyla naše nejsilnější trať, ačkoliv jsme zde vloni získali nějaké body. Trať vyžaduje poměrně nízkou úroveň přítlaku a nižší teploty z ní dělají poměrně odlišnou výzvu. Pojedeme tam připravení se naučit co jen to půjde a budeme se snažit zlepšit náš kvalifikační výkon a přijít s chytrou strategií pro neděli."
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.