Vijay Mallya si stále přeje, aby jeho Force India v šampionátu předstihla McLaren a získala konečné páté místo.
Force India se za McLaren v průběžném pořadí propadla po Grand Prix Belgie, když jí McLaren bodově předčil v posledních pěti závodech v řadě. Momentálně je rozdíl mězi těmito dvěma týmy 14 bodů. Nicméně Mallya stále věří, že se Force Indii podaří obrátit tento trend a to i přesto, že od GP Velké Británie získala pouze 3 body. Dle jeho slov bude pro úspěch týmu nejdůležitější přimět správně fungovat pneumatiky.
"Cíl se nezměnil. McLaren nad námi vede o několik bodů, ale nejsou úplně mimo dosah. Jak už jsem řekl dříve, porozumění si s pneumatikami je nejdůležitější a my tvrdě pracujeme na tom, abychom to dokázali. Stále se ještě může získat spousta bodů a my se musíme snažit o znovuzískání výkonnostní úrovně, kterou jsme ukazovali v první části sezony," říká Vijay Mallya.
Vijaj a Bernie vloni ve Valencii (foto: Sahara Force India)
Ind ale připustil, že dostat se zpět do formy už v Koreji bude těžké. "Nikdy to nebyla naše nejsilnější trať, ačkoliv jsme zde vloni získali nějaké body. Trať vyžaduje poměrně nízkou úroveň přítlaku a nižší teploty z ní dělají poměrně odlišnou výzvu. Pojedeme tam připravení se naučit co jen to půjde a budeme se snažit zlepšit náš kvalifikační výkon a přijít s chytrou strategií pro neděli."
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.