Bývalý jezdec Formule 1, 64letý Patrick Tambay obdivuje, jakým způsobem dokáže Sebastian Vettel ovládat svůj vůz.
Patrick Tambay byl po závodě v Singapuru nadšený z výkonu Sebastiana Vettela, zejména z lehkosti jeho vítězství.
„V Red Bullu dokázali najít to správné nastavení vozu, z čeho pramenila skvělá kombinace pohoda – efektivita - výkon u monopostu Sebastiana Vettela. To, co dělá na mě dojem je, s jakou lehkostí používá Vettel svůj vůz. Zacházení s pneumatikami – všechno zázračně funguje. Výkon dokázal Sebastian kontrolovat od začátku až do konce. Někteří jezdci zajeli do boxů v čase, kdy byl na trati bezpečnostní vůz, Sebastian zůstal na okruhu nejdéle.
Dokázal si vybudovat tak velký náskok před ostatními, že po druhé výměně pneumatik se před ně vrátil na první místo. Kombinace pilot – vůz je u něj na vysoké úrovni. Dokáže si dělat se svým náskokem, co chce a kdy chce. Myslím, že se blíží k dokonalosti.“
Patrick Tambay ocenil také výkony Fernanda Alonsa a Kimiho Räikkönena, kteří startovali ze sedmého a třináctého místa a v cíli skončili na druhém a třetím místě. „Räikkönen je skvělý od svého návratu do Formule 1, jeho vůz mu to umožňuje stejně jako Grosjeanovi. Alonso byl úspěšný po skvělém startu. Startoval uprostřed ostatních, ale dokázal se hned dostat na třetí místo.“
Dosáhl by podle Tambaye Romain Grosjean pódiového umístění, kdyby nebyl donucen ze závodu odstoupit? „Grosjeanovi se start nepodařil podle představ. Ale v čase zastávek v boxech byl na druhém místě za Alonsem. To ukazuje, že i kdyby neměl problémy, dojel by až za Fernandem. Možná mohl být třetí před Räikkönenem.“
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.
Fernando Alonso a Isack Hadjar na dráze předvedli nejaktivnější souboj závodu. Poté se ale souboj strhl i po závodě.
Fernando Alonso opět ukázal, proč ho fanoušci milují. Během Velké ceny Singapuru byl jeden z mála aktérů, který se staral o zábavu na dráze.
Velká cena Singapuru přinesla McLarenu nejen titul, ale i nové otázky ohledně vnitřní dynamiky týmu. Šéf McLarenu Andrea Stella se k celé situaci vyjádřil.
Lewis Hamilton čelil v závěru GP Singapuru problémům s brzdami, které mu výrazně zkomplikovaly dojezd. Jak se ukázalo, následky těchto technických potíží pokračovaly i po dojezdu a zásadně ovlivnily jeho konečné umístění.
Oscar Piastri po singapurské Grand Prix zaujal velmi opatrný postoj. Při rozhovorech s médii se k otázkám ohledně střetu s Landem Norrisem stavěl vyhýbavě.
George Russell triumfoval v Singapuru před Maxem Verstappenem a připsal Mercedesu cenné vítězství. O největší pozornost se však postaral McLaren, který získal pohár konstruktérů.