Šéf Red Bullu, Christian Horner, si myslí, že Mark Webber a Fernando Alonso měli být pouze 'klepnuti přes prsty' za jejich "taxi jízdu po konci GP Singapuru".
Oba jezdci byli za své chování po skončení Velké ceny Singapuru napomenuti. Zatímco Webber byl napomenut a následně penalizován odsunem o 10 místa na startu GP Koreje (jednolo se už o třetí napomenutí v sezoně) za vstup na trať mezi nájezdem na rošt a dobou, kdy vůz vjede do parc fermé, tak Alonso byl za způsobení potenciálně nebezpečné situace jen napomenut.
Christian Horner si myslí, že udělení takovéto penalizace bylo až moc drsné a případná pokuta by byla lepším řešením i s ohledem na výsledek třetího napomenutí v sezoně pro Webbera: "Mělo to být řešeno pokutou nebo vyčiněním," řekl šéf týmu Red Bull. "Jeden z nejikoničtějších obrázků, které si z F1 pamatuji, je, jak Nigel Mansell veze Ayrtona Sennu domů [při GP Veké Británie 1991]."
"Je škoda, že to skončilo napomenutím, které díky tomu, že se jedná už o třetí v sezoně, vedlo k penalizaci 10 míst na startu. Bohužel napomenutí jsou momentálně jedinou věcí, kterou mají stewardi k dispozici. Možná by postačilo promluvení si s jezdci. V ideálním případě by byla lepší i pokuta, ale nevěřím, že se stewardům teď něco takového nabízí.
Toto svezení se komisařům nelíbilo (foto: Scuderia Ferrari)
Je to škoda a je to frustrující, protože to Marka teď pro Koreju sráží. Ale už je to tak a my to nemůžeme změnit. Problémem je, že kdyby začali používat selský rozum, tak začnou problémy. Upřímně řečeno, neviděl jsem záběry, jen obrázek, jak Marka [Fernando] veze zpět. Na konec dne to bylo dobré pro show, pro televizi a když jezdci nemohou ukázat žádné emoce, tak je to škoda.
Viděli jsme, že takovéto věci dříve prošly. Fernando si po svém vítězství ve Valencii [v roce 2012] vzal vlajku a nebyla za to žádná penalizace, i když šlo o porušení pravidel. Tehdy zvítězil selský rozum. Ale rozumím problémům, které stewardi mají s nástroji, které mají k dispozici."
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.