Felipe není se svými dosaženými výsledky ve Formuli 1 spokojený, chce dosáhnout víc.
V interview, které poskytl pro Sky Sports F1 ještě před potvrzením jeho odchodu z Ferrari, řekl Felipe Massa, že měl ve své kariéře vždy silné týmové spolujezdce. „Naučil jsem se, že musíte být vždy perfektní. Jestli nejste, ti ostatní budou před vámi.“
Svého současného spolujezdce si cení 32letý Brazilec ze všech nejvíc. „Prožil jsem se svými silnými týmovými kolegy mnoho těžkých chvil. Nejtěžší je čelit Alonsovi. Domnívám se, že je nejvíc kompletním jezdcem. Schumacher byl velmi, velmi dobrý. Byl ohromným a kompletním jezdcem, ale já si myslím, že Fernando je ještě kompletnějším.“
Felipe Massa opustí tým z Maranella na konci této sezony jako druhý „nejdéle sloužící“ jezdec Ferrari. Jeho jedenáct vítězství ho spolu s Alonsem řadí na čtvrté místo ve Ferarri. Na otázku, jestli je spokojený s tím, čeho dosáhl, Felipe odpověděl: „Ne a ani si nemyslím, že bych mohl být. Když jste se vším spokojený, měl byste to přestat dělat. Takže já nejsem spokojený. Chci víc. Chci vyhrát víc závodů, chci získat víc prvních míst na startu. Když nejste spokojený, měl byste pokračovat a zkoušet dosáhnout ještě víc.“
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.