Šéf Ferrari by si chtěl udržet Felipeho Massu i pro příští rok, očekává ale od něj ve zbytku sezóny patřičné výsledky.
Massova budoucnost u Ferrari není jistá, protože mu smlouva vyprší po skončení letošní sezóny. Během posledních šesti velkých cen získal pouze 22 bodů, přesto by si jej šéf Scuderie společně s Fernandem Alonsem rád udržel i pro příští ročník F1.
"Nezapomínejte, že za Ferrari chtějí jezdit všichni. Musíme počkat a uvidíme. Mou volbou by samozřejmě bylo udržet Felipeho, protože je velmi dobrým klukem. Týmu je velmi oddaný. Když se rozhlédnete kolem, není moc pilotů, které byste vyměnili a kteří by hned byli rychlí," popisuje Domenicali.
"Samozřejmě ale od Felipeho potřebujeme dobré výsledky, proto se do toho nebudeme hrnout, jelikož musíme učinit správné rozhodnutí pro tým. Jakmile si to rozmyslíme, oznámíme to oficiálně, abychom jednou provždy učinili přítrž pověstem. Až budeme připraveni..." pokračuje šéf závodního týmu Ferrari.
A jaké je šance, že by Massu případně vystřídal Kimi Räikkönen z Lotusu? "Kimi je velmi rychlý jezdec a všichni vědí, jak jej hodnotím. Kdybych to ale teď komentoval, bylo by to bráno jako přímá odpověď. Jak jsem řekl - nespěcháme. To správné rozhodnutí učiníme ve správný okamžik," odpovídá Domenicali.
Domenicali by si rád udržel Massu i pro příští rok, musí se však zlepšit (foto: Scuderia Ferrari)
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce