Domenicali: Chceme pokračovat ve spolupráci se Sauberem.
Stefano Domenicali řekl, že v blízké budoucnosti pravděpodobně potvrdí dodávky zákaznických motorů Ferrari Sauberu pro příští sezonu. Dohoda zatím nebyla podepsána z obchodních důvodů a velkého finančního závazku v budoucím období ze strany Sauberu při podpisu víceleté smlouvy. Podobně je tomu i u smlouvy mezi Lotusem a Renaultem.
„Vše jde správným směrem,“ říká Domenicali. „Chceme pokračovat ve spolupráci se Sauberem, jak jistě víte. Doufám, že brzy si vyjasníme situaci i formálně. To je naším záměrem.“ Na otázku, zda to bude do závodu v Monze, odpověděl Domenicali: „Doufám.“
Domenicali také vysvětlil, proč Mercedes a Renault už uskutečnili první kroky v prezentaci jejich motorů pro rok 2014 veřejnosti a Ferrari nikoliv.
„Co se týče motorů, věříme, že to, co bylo předloženo našimi soupeři veřejnosti, bylo zajímavým marketingovým cvičením. Garantuju Vám ale, že to, co jste viděli na fotografiích, které jsem viděl i já, nejsou motory, které budou v jejich vozech v příštím roce. Můžeme se vsadit, jestli chcete! Jistě, žertuji, ale víte, co tím chci říct.“
„Ferrari ve svém programu dělá pokroky. Je to těžké pro všechny, z technického hlediska je to ohromná výzva. A stejně ohromný je i přístup k tomuto projektu ze strany našich zaměstnanců v Maranellu.“
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce