Horner: "V současnosti prožíváme ve Formuli 1 skvělou éru s piloty, jako jsou Alonso, Hamilton, Button, Räikkönen, Webber. A Sebastian je nejúspěšnější."
Mark Webber už nebude v sezoně 2014 v týmu Red Bull, a proto mnoho lidí spekuluje, kdo ho nahradí. Někteří sní o tom, že vedle Sebastiana Vettela by mohl závodit Kimi Räikkönen. Zároveň se objevují hlasy, že Němec není tak dobrý, jak se říká, což by naznačovalo, že Mark Webber také není nejlepším pilotem…
Christian Horner, šéf týmu Red Bull, reagoval: „Tyhle řeči zcela postrádají respekt vůči Marku Webberovi. V našem týmu provozujeme dva vozy a i Mark je dobrý pilot, velmi dobrý pilot. Ale vždy se najdou lidé, kteří mají své názory, zejména soupeři.“
„Nepochybuju, že Sebastian je lepší pilot, než ostatní. Aby se stal legendou Formule 1, musí ještě stále a pořád vyhrávat. Dělá proto, co může, a já si myslím, že ve svém mladém věku toho dosáhl už dost. A bude ještě lepším pilotem.
V současnosti prožíváme ve Formuli 1 skvělou éru s piloty, jako jsou Alonso, Hamilton, Button, Räikkönen, Webber, všichni jsou skvělými jezdci. A Sebastian je nejúspěšnější mezi všemi na stejných pneumatikách, bez dodatečných testů, ve světě vozů na přibližně stejné úrovni. Je to působivý fakt.“
Na tvrzení, že v posledních čtyřech letech má Red Bull nejlepší vozy mezi všemi týmy, z čehož Vettel těží, Horner odpovídá: „Kdybychom měli nejlepší vozy, skončili bychom v každém závodě na prvních dvou místech a naši piloti by byli na prvních dvou místech i v celkovém pořadí. Ale není tomu tak.“
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.