Za svých prvních deset závodů za McLaren by si Sergio Pérez udělil šest nebo sedm bodů z deseti možných. Mexičan připouští, že má prostor pro zlepšení.
Bývalý jezdec Sauberu se k McLarenu připojil před letošní sezonou s velkými ambicemi – před startem sezony v Melbourne totiž opakovaně prohlašoval, že chce bojovat o titul hned při své první sezoně s McLarenem.
Jenže letošní výkyv formy britské stáje znamená, že je mladík na hony vzdálen očekávaným výsledkům. Sergio nejenže zatím nevyhrál žádný závod, ale dokonce i podium mu zůstalo zapovězeno. Pilot se však nevzdává a doufá v silnou druhou půlku sezony. V ní chce s týmem vyrůst a dostat z McLarenu MP4-28 maximum možného.
„Zatím jsem odjel za McLaren pouze deset závodů a několik z nich bylo velmi obtížných. Domnívám se, že dalších deset závodů bude mnohem lepších. Pokud bych si musel udělit body, řekl bych tak šest nebo sedm [z deseti]. S McLarenem mám opravdu velký prostor pro zlepšování.
Zatím to byl velmi obtížný rok, můj první s McLarenem. Ze všeho nejdřív jsem se musel naučit jezdit s novým vozem, což bylo těžké. Od té doby, co jsem jel s vozem poprvé v Jerezu, až do teď se auto kompletně změnilo.
Každý pátek děláme pokroky. Zkoušíme nové díly, takže v sobotu vyjíždíme s novým vozem. Obecně mohu říct, že od doby, co jsem do týmu přišel, se moje poznání práce týmu McLaren a všech jeho členů hodně zlepšilo.“
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.