Šéf Ferrari Stefano Domenicali říká, že tým musí zlepšit kvalifikační výkony a stáhnout ztrátu na Vettela
V internetovém videochatu s fanoušky Stefano Domenicali vyhlásil: „Děláme, co můžeme. Naši inženýři tvrdě pracují, protože vědí, že nemůžou nechat naše piloty startovat z hloubky startovního pole. Potřeba velkého počtu předjetí v každém závodě pro dosáhnutí úspěchu nedává velký smysl.“
„Naším cílem je startovat pokaždé z prvních dvou řad. Samozřejmě bychom chtěli startovat z prvních míst pokaždé, udělalo by to mnoho věcí snadnějšími, zejména když uvážíte potenciál našich vozů v samotném závodě.“
„Naším cílem je eliminovat ztrátu na nejlepší jezdce v nejbližších třech závodech. Myslím, že v Silverstonu budeme silní, tak jak jsme tam byli silní i v posledních letech. Musíme vzít v úvahu mnoho faktorů, které budou mít vliv na výsledek závodu. Pneumatiky... Nebo počasí – jaká bude teplota vzduchu, bude pršet? Všichni v týmu jsou klidní a soustředění. Víme, že musíme dosáhnout dobrých výsledků, na tlak tohoto druhu jsme zvyklí.“
Domenicali udělal i pár poznámek k nadcházející „turbo“ éře.
„Bude to jiný zvuk motoru, než na jaký jsme byli doteď zvyklí, ale brzy si na něj zvykneme také. Nevím, kde se s vývojem motoru nacházíme v porovnání se soupeři, nikdy předtím jsme nepracovali v takové tajnosti. My jsme si stanovili své vlastní cíle, jaké cíle mají soupeři, nevím. V současnosti čelíme velké výzvě. Nejen specialisté na motory, ale celá skupina inženýrů a pilotů. V budoucnosti bude také velmi důležité všechno vysvětlit motoristické veřejnosti – jaké budou změny v pravidlech a jak se řídí nový vůz.“
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce