Šéf Ferrari Stefano Domenicali říká, že tým musí zlepšit kvalifikační výkony a stáhnout ztrátu na Vettela
V internetovém videochatu s fanoušky Stefano Domenicali vyhlásil: „Děláme, co můžeme. Naši inženýři tvrdě pracují, protože vědí, že nemůžou nechat naše piloty startovat z hloubky startovního pole. Potřeba velkého počtu předjetí v každém závodě pro dosáhnutí úspěchu nedává velký smysl.“
„Naším cílem je startovat pokaždé z prvních dvou řad. Samozřejmě bychom chtěli startovat z prvních míst pokaždé, udělalo by to mnoho věcí snadnějšími, zejména když uvážíte potenciál našich vozů v samotném závodě.“
„Naším cílem je eliminovat ztrátu na nejlepší jezdce v nejbližších třech závodech. Myslím, že v Silverstonu budeme silní, tak jak jsme tam byli silní i v posledních letech. Musíme vzít v úvahu mnoho faktorů, které budou mít vliv na výsledek závodu. Pneumatiky... Nebo počasí – jaká bude teplota vzduchu, bude pršet? Všichni v týmu jsou klidní a soustředění. Víme, že musíme dosáhnout dobrých výsledků, na tlak tohoto druhu jsme zvyklí.“
Domenicali udělal i pár poznámek k nadcházející „turbo“ éře.
„Bude to jiný zvuk motoru, než na jaký jsme byli doteď zvyklí, ale brzy si na něj zvykneme také. Nevím, kde se s vývojem motoru nacházíme v porovnání se soupeři, nikdy předtím jsme nepracovali v takové tajnosti. My jsme si stanovili své vlastní cíle, jaké cíle mají soupeři, nevím. V současnosti čelíme velké výzvě. Nejen specialisté na motory, ale celá skupina inženýrů a pilotů. V budoucnosti bude také velmi důležité všechno vysvětlit motoristické veřejnosti – jaké budou změny v pravidlech a jak se řídí nový vůz.“
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.