McLaren je 'velmi daleko' od pozic, ze kterých by mohl myslet na vítězství, tedy dle názoru jeho jezdce, Sergia Péreze.
Ačkoliv tým z Wokingu udělal nějaké pokroky v pochopení toho, ve kterých oblastech jejich MP4-28 zaostává, tak Sergio Pérez říká, že si nedělá žádné iluze ohledně toho, kolik toho jeho týmu ještě schází, aby mohl bojovat na špici. Když byl Mexičan v interview dotázán, jestli si myslí, že aktuální McLaren může vyhrávat, tak řekl následující.
"Myslím, že jsme od toho hodně daleko. Musíme udělat velkou modernizaci, velké vylepšení. Momentálně jsme o sekundu na kolo pomalejší [než lídři pole] - takže nejsme tam, kde bychom chtěli být. Nemůžete vyhrávat závody, když ztrácíte sekundu na kolo," říká Sergio Pérez.
I přes jeho zdrženlivé hodnocení krátkodobé situace u McLarenu, si Sergio myslí, že je dobře, že se tým stále snaží vývíjet aktuální auto. Dal také jasně najevo, že McLaren nesmí podcenit přípravu na příští rok, protože další hubenou sezonu si už nemůže dovolit. "Ještě pár měsíců musíme vydávat to nejlepší, protože pak nastane bod, kdy se budeme muset plně soustředit na rok 2014. Chceme vyhrávat, jsme vítězný tým. Prioritou je maximalizovat tento rok, snažit se získat nejlepší možné výsledky a pak se dívat dopředu."
Mladý jezdec si také myslí, že jeho osobní výkony se zlepšují. "Samozřejmě bych byl moc rád v o hodně lepší pozici a bojoval o vítězství v závodech, ale to je život a toto je F1. Nejsou zde žádné záruky. Myslím, že jsem šťastný, protože jsem se toho hodně naučil. Hodně jsem jako jezdce vyrostl, takže v tomto ohledu můžu být šťastný.
Jsem o hodně lepší jezdec, než jsem byl vloni touto dobou, ačkoliv jsem možná měl dvakrát tolik bodů. Jsem v lepší pozici jako jezdec, takže jsem šťastný. To, že jsem v McLarenu, ze mě udělalo více kompletního jezdce. Vím přesně, co se děje s gumami, se závodem. Vloni jsem byl vcelku dobrý ve zvládání gum, tedy myslel jsem si, že jsem byl dobrý.
Když jsem přišel k McLarenu s hodně odlišným vozem, s hodně rozdílnou nutností řízení, tak jsem ve srovnání s Jensonem zjistil, že nejsem tak dobrý, takže jsem se musel učit a pracovat na tom. Myslím, že teď jezdím hodně odlišně od toho, jak jsem jezdil v Sauberu a stále mohu být dobrý ve zvládání gum. Tyto věci jsou momentálně v našem sportu důležité," zakončil Mexičan.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.