Eddie Jordan vyhlásil, že tímy Formule 1 by mali zmierniť kritiku voči jedinému dodávateľovi pneumatík Pirelli.
Taliansky výrobca čelí tvrdej kritike jeho kontroverzných a rýchlo sa opotrebujúcich pneumatík, navyše je tu kauza „tajných“ testov. Bývalý majiteľ tímu Formule 1 sa Pirelli zastal a tvrdí, že tímy by mali pristupovať k svojmu dodávateľovi pneumatík s väčšou opatrnosťou.
"Pirelli otvorene predložil svoju ponuku, utratil na ňu veľa financií a teraz je kritizovaný niektorými tímami. Myslím si, že kritizujúce tímy by mali byť viac opatrné. Kto im bude dodávať pneumatiky, ak sa Pirelli stiahne? Vidíme niekoho, kto by bol ochotný urobiť lepšiu prácu? Myslím si, že by sme mali byť naozaj priateľskejší voči Pirelli,“ vyhlásil Eddie Jordan.
Povedal tiež, že by bolo úplne nesprávne vzdať sa a súhlasiť s modifikovanými pneumatikami uprostred rozbehnutej sezóny. „Nemôžete potrestať niekoho, kto si doteraz robil svoju prácu správne.“ Odkazoval tým na tímy, ktoré postavili svoje monoposty v súlade so špecifikáciami pre rok 2013.
Vyhlásil, že Kanada bola príkladom toho, že tímy kritizujú pneumatiky len vtedy, keď sa im nedarí. „O pneumatikách som nepočul (v Kanade) ani slovo. Sebastian Vettel nepovedal nič, Alonso ani Hamilton nepovedali nič a to boli prví traja piloti. Sťažujú sa len vtedy, keď im niečo nevychádza.“
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.