Eddie Jordan vyhlásil, že tímy Formule 1 by mali zmierniť kritiku voči jedinému dodávateľovi pneumatík Pirelli.
Taliansky výrobca čelí tvrdej kritike jeho kontroverzných a rýchlo sa opotrebujúcich pneumatík, navyše je tu kauza „tajných“ testov. Bývalý majiteľ tímu Formule 1 sa Pirelli zastal a tvrdí, že tímy by mali pristupovať k svojmu dodávateľovi pneumatík s väčšou opatrnosťou.
"Pirelli otvorene predložil svoju ponuku, utratil na ňu veľa financií a teraz je kritizovaný niektorými tímami. Myslím si, že kritizujúce tímy by mali byť viac opatrné. Kto im bude dodávať pneumatiky, ak sa Pirelli stiahne? Vidíme niekoho, kto by bol ochotný urobiť lepšiu prácu? Myslím si, že by sme mali byť naozaj priateľskejší voči Pirelli,“ vyhlásil Eddie Jordan.
Povedal tiež, že by bolo úplne nesprávne vzdať sa a súhlasiť s modifikovanými pneumatikami uprostred rozbehnutej sezóny. „Nemôžete potrestať niekoho, kto si doteraz robil svoju prácu správne.“ Odkazoval tým na tímy, ktoré postavili svoje monoposty v súlade so špecifikáciami pre rok 2013.
Vyhlásil, že Kanada bola príkladom toho, že tímy kritizujú pneumatiky len vtedy, keď sa im nedarí. „O pneumatikách som nepočul (v Kanade) ani slovo. Sebastian Vettel nepovedal nič, Alonso ani Hamilton nepovedali nič a to boli prví traja piloti. Sťažujú sa len vtedy, keď im niečo nevychádza.“
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.