Eddie Jordan vyhlásil, že tímy Formule 1 by mali zmierniť kritiku voči jedinému dodávateľovi pneumatík Pirelli.
Taliansky výrobca čelí tvrdej kritike jeho kontroverzných a rýchlo sa opotrebujúcich pneumatík, navyše je tu kauza „tajných“ testov. Bývalý majiteľ tímu Formule 1 sa Pirelli zastal a tvrdí, že tímy by mali pristupovať k svojmu dodávateľovi pneumatík s väčšou opatrnosťou.
"Pirelli otvorene predložil svoju ponuku, utratil na ňu veľa financií a teraz je kritizovaný niektorými tímami. Myslím si, že kritizujúce tímy by mali byť viac opatrné. Kto im bude dodávať pneumatiky, ak sa Pirelli stiahne? Vidíme niekoho, kto by bol ochotný urobiť lepšiu prácu? Myslím si, že by sme mali byť naozaj priateľskejší voči Pirelli,“ vyhlásil Eddie Jordan.
Povedal tiež, že by bolo úplne nesprávne vzdať sa a súhlasiť s modifikovanými pneumatikami uprostred rozbehnutej sezóny. „Nemôžete potrestať niekoho, kto si doteraz robil svoju prácu správne.“ Odkazoval tým na tímy, ktoré postavili svoje monoposty v súlade so špecifikáciami pre rok 2013.
Vyhlásil, že Kanada bola príkladom toho, že tímy kritizujú pneumatiky len vtedy, keď sa im nedarí. „O pneumatikách som nepočul (v Kanade) ani slovo. Sebastian Vettel nepovedal nič, Alonso ani Hamilton nepovedali nič a to boli prví traja piloti. Sťažujú sa len vtedy, keď im niečo nevychádza.“
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.