Současná hlava týmu Sauber, Moniša Kaltenbornová, vystoupila s obhajobou mexického jezdce, který poslední dobou musí snášet vzrůstající vlnu kritiky za svůj agresivní styl jízdy.
Po monackém závodě, kdy kritika dále gradovala, se mladého jezdce zastal jeho tým McLaren. Nyní s obhajobou Perézova jízdního stylu vystupuje i Monisha Kaltenborn ze Suaberu, kde Mexičan debutoval a kam dokázal přivézt velkého sponzora Telmex.
„Každý ví, jaký typ jezdce Sergio je. Musíte akceptovat jeho dravost a také si uvědomit, že ještě není natolik zkušený, takže na to je nezbytný ještě další čas,“ uvedla Kaltenbornová.
„Možná se za dva roky něco změní, ale nevidím problém v tom, aby se jeho agresivita respektovala. V posledních závodech byly dva jeho útoky úspěšné a pouze jeden špatný. A to je přístup, který dělá závody vzrušující.“
Kaltenbornová také prohlásila, že Peréz se příliš neliší od jiných jezdců, kteří se stali úspěšnými. „Nepřekvapuje mě jeho odvaha, protože on takový prostě je. Pokud přemýšlíte o vynikajících jezdcích, všichni si tím museli projít – chybování a ušení se. To samé se děje i jemu; je velmi mladý.“
Veřejnost občas Peréze srovnávají s legendou F1 Gillesem Villneuvem. S tím ale zásadně nesouhlasí jeho syn Jacques, který se stal šampionem v roce 1997. „Ohledně agresivity je to pravda, ale můj otec byl čistší a měl více respektu.“
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.
Podobně jako Michael Schumacher u Mercedesu, i Lewis Hamilton naráží na limity, když jeho styl jízdy nesedí s nastavením vozu Ferrari. Bez dokonalé harmonie mezi jezdcem a monopostem se jeho výkon nedostává na maximální úroveň.
Šéf Mercedesu Toto Wolff věří, že Valtteri Bottas si návrat do Formule 1 zaslouží. Finský závodník se přitom objevuje v souvislosti s týmem Cadillac F1 před jejich debutem v sezóně 2026.
Jonathan Wheatley prohlásil, že tlak spojený s rolí šéfa továrního týmu Audi promění v něco pozitivního. Kick Sauber se mezitím připravuje na přerod v roce 2026.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.