Současná hlava týmu Sauber, Moniša Kaltenbornová, vystoupila s obhajobou mexického jezdce, který poslední dobou musí snášet vzrůstající vlnu kritiky za svůj agresivní styl jízdy.
Po monackém závodě, kdy kritika dále gradovala, se mladého jezdce zastal jeho tým McLaren. Nyní s obhajobou Perézova jízdního stylu vystupuje i Monisha Kaltenborn ze Suaberu, kde Mexičan debutoval a kam dokázal přivézt velkého sponzora Telmex.
„Každý ví, jaký typ jezdce Sergio je. Musíte akceptovat jeho dravost a také si uvědomit, že ještě není natolik zkušený, takže na to je nezbytný ještě další čas,“ uvedla Kaltenbornová.
„Možná se za dva roky něco změní, ale nevidím problém v tom, aby se jeho agresivita respektovala. V posledních závodech byly dva jeho útoky úspěšné a pouze jeden špatný. A to je přístup, který dělá závody vzrušující.“
Kaltenbornová také prohlásila, že Peréz se příliš neliší od jiných jezdců, kteří se stali úspěšnými. „Nepřekvapuje mě jeho odvaha, protože on takový prostě je. Pokud přemýšlíte o vynikajících jezdcích, všichni si tím museli projít – chybování a ušení se. To samé se děje i jemu; je velmi mladý.“
Veřejnost občas Peréze srovnávají s legendou F1 Gillesem Villneuvem. S tím ale zásadně nesouhlasí jeho syn Jacques, který se stal šampionem v roce 1997. „Ohledně agresivity je to pravda, ale můj otec byl čistší a měl více respektu.“
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.