Sergio Pérez se domnívá, že za nehodu ze závěru Velké ceny Monaka může Kimi Räikkönen, který mu nenechal dostatek místa.
Sergio Pérez při Velké ceně Monaka ukázal, že se mistrů světa nebojí. V závodě, kde je obtížné předjíždět, si podal svého týmového kolegu Jensona Buttona a poté i Fernanda Alonsa. Narazil až v případě Kimiho Räikkönena. Ten totiž v šikaně nenechával tolik prostoru a hlídal svou pozici.
Nejprve se kolizi vyhnuli, když vyjeli mimo trať, podruhé už to mělo vážnější důsledky. Mexičan musel ze závodu odstoupit a Räikköenen kvůli defektu z pátého místa zajel do boxů, aby nakonec dokončil na 10. místě. Pérez však z kolize viní finského pilota Lotusu.
"Byl to riskantní manévr, ale na stejném místě jsem předjel Jensona i Fernanda. A Jenson na tom samém místě předjel mě. Takže nakonec prostě musíte nechat místo. Pokud se na ten incident podíváte, narazil jsem do zdi na konci zatáčky. Kimi mi nenechal místo, nemohl jsem se tomu nijak vyhnout. Pokud s tím někdo mohl něco udělat, byl to Kimi. Nezáleží na tom, jak agresivní jste, když vám nenechají prostor," cituje jej Autosport.
Kolize Räikkönena s Pérezem (foto: FOM)
Pohled Räikkönena je však opačný. Už po prvním incidentu si týmu řádně postěžoval. V rozhovoru pro finskou MTV3 potom po závodě uvedl: "Pérez spoléhá na to, že se mu lidé před ním budou vyhýbat... Možná by bylo lepší, kdybychom mu dali facku. Potom by to pochopil."
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.