Sergio Pérez přiznal, že po dvou výletech mimo trať v pátečních trénincích spojených s nekonzistentností McLarenu MP4-28, přestal vozu věřit.
Mexičan zažil bizardní konec prvního tréninku, když probrzdil v nájezdu do boxové uličky a auto se svezlo do bariery na vjezdu do boxové uličky. Ve druhém tréninku dostal smyk v zatáčce číslo 8 a přes štěrk doputoval i se svým vozem až k bariéře na vnějšku zatáčky, naštěstí se ji jen lehce dotkl.
Obě chyby Péreze jdou na vrub nevypočítatelnosti vozu MP4-28. "Byl to velmi těžký den - měl jsem dvě nehody. Poprvé jsem skončil mimo trať v prvním volném tréninku, podruhé ve druhém. Pořádně nerozumíme tomu, co se stalo. Na konci prvního tréninku už jsem jel na hodně opotřebovaných pneumatikách, které navíc ztrácely teplotu. Když jsem stoupl na brzdy, tak se kola zablokovala. Přitom jsem nebrzdil nijak ostře.
Autu moc nevěřím a tyto problémy situaci dělají ještě těžší. Po dnešku máme hodně otázníků v našich poznámkách. Vše, co jsme udělali, musíme zanalyzovat. Nevíme, kterým směrem se vydat. Auto je nekonzistentní."
Přesto se i dnes objevila pozitivní fakta - zvláště množství dat, které dokázal týmový kolega Jenson Button sesbírat. "Není to žádná magie, pořád se učíme. Dnešek byl z tohoto pohledu důležitý. Zítra začínáme z nuly, s kompletně novým nastavením. To sice není jednoduchá situace, ale já věřím, že jsme schopni se poučit a vydat se správným směrem. Věřím, že se dostaneme do Q3."
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.