Sergio Pérez přiznal, že po dvou výletech mimo trať v pátečních trénincích spojených s nekonzistentností McLarenu MP4-28, přestal vozu věřit.
Mexičan zažil bizardní konec prvního tréninku, když probrzdil v nájezdu do boxové uličky a auto se svezlo do bariery na vjezdu do boxové uličky. Ve druhém tréninku dostal smyk v zatáčce číslo 8 a přes štěrk doputoval i se svým vozem až k bariéře na vnějšku zatáčky, naštěstí se ji jen lehce dotkl.
Obě chyby Péreze jdou na vrub nevypočítatelnosti vozu MP4-28. "Byl to velmi těžký den - měl jsem dvě nehody. Poprvé jsem skončil mimo trať v prvním volném tréninku, podruhé ve druhém. Pořádně nerozumíme tomu, co se stalo. Na konci prvního tréninku už jsem jel na hodně opotřebovaných pneumatikách, které navíc ztrácely teplotu. Když jsem stoupl na brzdy, tak se kola zablokovala. Přitom jsem nebrzdil nijak ostře.
Autu moc nevěřím a tyto problémy situaci dělají ještě těžší. Po dnešku máme hodně otázníků v našich poznámkách. Vše, co jsme udělali, musíme zanalyzovat. Nevíme, kterým směrem se vydat. Auto je nekonzistentní."
Přesto se i dnes objevila pozitivní fakta - zvláště množství dat, které dokázal týmový kolega Jenson Button sesbírat. "Není to žádná magie, pořád se učíme. Dnešek byl z tohoto pohledu důležitý. Zítra začínáme z nuly, s kompletně novým nastavením. To sice není jednoduchá situace, ale já věřím, že jsme schopni se poučit a vydat se správným směrem. Věřím, že se dostaneme do Q3."
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.