Bývalý pilot F1 Alexander Wurz tvrdí, že by se Mark Webber měl sžít s pozicí týmové dvojky u Red Bullu. Vyjadřuje se také k situaci u Mercedesu - upřednostňuje Lewise Hamiltona před Nicem Rosbergem?
Jacques Villeneuve po událostech v Malajsii uvedl, že Red Bull má jasně určenou jedničku - Sebastiana Vettela. Podle Wurze by Webber měl toto postavení pilotů Red Bullu akceptovat.
"Dostává výplatu o dvouciferném počtu milionů, aby se s touto bolestí vyrovnal. Pokud věří, že by mu jiný tým posloužil lépe, pak by se s nimi měl rozloučit. Momentálně si však myslím, že tu hořkou pilulku spolkne," popisuje Wurz pro Spox.
"Nakonec je u týmu, s nímž může oslavovat úspěchy. Pokud bude mít štěstí a Vettel nikoliv, mohl by dokonce vyhrát titul. Jinak hraje druhé housle, vydělává dobré peníze a je jednou z hvězd představení. Jednoduché!" pokračuje bývalý jezdec Williamsu.
Vyjadřuje se i na adresu Mercedesu. Upřednostňuje Lewise Hamiltona? "Myslím, že ne. Rosberg se svým managementem žádali hned o vysvětlení, zda je pořadí dáno či zda šlo o spontánní rozhodnutí na základě logiky. Brawn možná nemyslel na třenice a nedorozumění, které mohlo vyvstat."
Webber by měl být podle Wurze i přes svou pozici pilota číslo dvě spokojený (foto: Red Bull Racing)
Na rozdíl od Wurze má však v otázce preferencí německého týmu jasno jiný pilot - Allan McNish. "I když to není oficiální, rozhodně se silně soustředí na Hamiltona jako na svého hlavního kandidáta na titul. Otevřeli mu svou náruč, kterou o něj momentálně celkem dobře pečují," cituje jeho slova BBC.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.