Po VC Malajsie nepanovala snad v žádném z top týmů příliš dobrá nálada. Situaci okomentoval také Fernando Alonso, podle kterého je nyní jasně vidět, že Red Bull není jednotným týmem.
Pro Fernanda Alonsa skončila VC Malajsie velmi brzy poté, co si v první zatáčce po kontaktu se Sebastianem Vettelem poškodil přední přítlačné křídlo. Z vítězství se tak po problémech s týmovou režií a neuposlechnutí příkazů ze strany Sebastiana Vettela "ne"radoval Red Bull."Budu se snažit je tam nenechat znovu samotné," řekl s úsměvem pro noviny AS Alonso.
Napjaté vztahy u Red Bullu pro něj prý však nejsou žádným překvapením. "Je to úžasné, protože jsou téměř vždy tím správným týmem, vždy dělají vše dobře a nikdy špatně, ale včera nám ukázali, jaká je pravda. Ve Ferrari by se to nestalo, jsme naprosto jednotný tým. Oni to tvrdí, ale jak je vidět, není to pravda," upozornil.
I přes získaný double byla nálada na bodu mrazu (foto: Red Bull Racing)
Uvedl také, že byl překvapen, když v první zatáčce narazil na téměř stojícího Vettela. Brání také rozhodnutí i přes poškozené přední přítlačné křídlo pokračovat v závodě.
"Je jednoduché říci, že jsme to měli udělat jinak. Křídlo nevypadalo tak poškozeně, ani na televizi, a tak jsme se rozhodli pokračovat, protože jsme nechtěli znovu zajíždět do boxů po třech či čtyřech kolech pro pneumatiky do sucha. Zariskovali jsme a neměli štěstí," okomentoval znovu své počínání.
Dodal také, že Red Bull příliš nezaujal a i ve druhém závodě měl problém s opotřebením pneumatik a dlouhou dobu o vítězství bojoval i Mercedes. Pokud by tedy zůstal v závodě, bylo podle něj pódium jisté.
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.
Fernando Alonso dojel v Maďarsku pátý po překvapivě silném výkonu, ale netuší, odkud se zlepšení Aston Martinu vzalo. Tým zatím nemá jasné vysvětlení, čím si formu na Hungaroringu zasloužil.
Red Bull vyzdvihl Maxe Verstappena za to, že během Velké ceny Maďarska donutil Lewise Hamiltona vyjet mimo trať. Verstappenova agresivní jízda ukázala jeho neústupný tlak na soupeře.
Šéf McLarenu Zak Brown přivítal jmenování Laurenta Mekiese do čela Red Bull Racing a vyzdvihl jeho zkušenosti a schopnosti vést tým. Podle něj taková změna posílí konkurenci, která prospívá celé Formuli 1.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur zůstává klidný ohledně motivace Lewise Hamiltona, přestože po nevydařeném víkendu v Maďarsku označil sám sebe za „naprosto k ničemu“. Podle Vasseura Hamilton ví, co dělá, a těžké chvíle ho vždy posunuly dál.