Felipe Massa vyjádřil opatrné obavy, že se po úvodním austraském závodě opět začíná v týmu řadit na pomyslnou týmovou dvojku.
Navzdory tomu, že brazilský jezdec startoval před Fernandem Alonsem a udržel se před ním i během závodu. O lepší výsledek jej připravila strategie druhého kola zastávek v boxech, kdy byl povolán až po Alonsovi.
„Felipe by neměl být spokojený,“ vyjádřil se k překvapivé strategii Ferrari její bývalý šéf Flavio Briatore.
Po závodě se k celé situaci vyjádřil i Felipe Massa. Své zklamání nedokázal příliš tajit. „Ano, byl jsem zklamaný, když se Fernando dostal přede mě. To byl jediný problém mého závodu, kvůli kterému jsem ztratil dvě pozice.“
Přitom ještě před prvním závodem se nechal slyšet, že je šťastný za návrat mezi ty nejlepší, kde v loňské sezóně chyběl. Na otázku, zda se Massa cítil nespravedlivě odsunut za Alonsa, ale Massa odpověděl: „Nebyl jsem penalizován ani v nevýhodě.“
„Alonso byl povolán do boxů dříve než já ve chvíli, kdy jsme jeli s několika auty ve skupině… je vždy jednodušší, když z riskování dokážete vytěžit víc. Samozřejmě, když bojujete o to nejlepší a stane se tohle, jste zklamaní, ale samozřejmě to nebyla nevýhoda nebo nějaký týmový příkaz, to ne.
Byl jsem součástí strategie, která nefungovala. Nebylo jednoduché porozumět pneumatikám po tak krátkém tréninku,“ dodal na obhajobu Massa.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.