Ferrari má pro rok 2013 jeden velký cíl - zisk titulu mistra světa. Tomu musí ustoupit i vývoj vozu pro rok 2014.
Jinými slovy, Ferrari v roce 2013 bere jenom titul. Cokoliv jiného než titul pro Fernanda Alonsa, protože tomu, že by titul získal Felipe Massa, věří po loňských výkonech opravdu jen málokdo - nicméně překvapit může kdokoliv, je pro něj zklamáním. Z toho důvodu nepřipadá v úvahu, že by zdroje na vývoj letošního vozu byly přesunuty na vývoj a ve prospěch stroje pro sezonu 2014.
Ferrari naopak hodlá udělat vše proto, aby až do finálového závodu v Brazílii seděli jeho jezdci v konkurenceschopných vozech. "Je ztěží představitelné, že dosáneme půlky sezony a vzdáme se. Taková situace by nastala pouze tehdy, pokud bychom ztráceli dobrých 50 nebo 60 bodů na vedoucího muže šampionátu.
To si ale nikdo z nás nepřeje. Pokud bychom se ale do takového bodu dostali, pak by už bylo lepší se koncentrovat na sezonu 2014," říká Fernando Alonso. Tuto variantu ale za pravděpodobnou vicemistr světa z let 2010 a 2012 nepokládá: "Když vedete s náskokem 20 až 30 bodů, nebo naopak tolik bodů ztrácíte, tak Vás to naopak nakopne do dalších bojů. Vždyť v té době [za polovinou sezony] zbývá ještě odjet minimálně 7 závodů.
Podle alonsových slov by se měl vůz F138 dočkat vývoje až do konce sezony
Vloni měl Vettel [v červenci] náskok 45 bodů a titul vyhrál. Letos bude situace odlišná, na vozech pro rok 2013 toho nemůžete moc testovat, co použijete na autech v roce 2014. Páteční trénink nemůžete využít k testu třeba turba, proto budeme pokračovat ve vývoji současného auta.
Letos nás čeká další šampionát, ve kterém musíte ze sebe vydat absolutně vše, abyste byli na čele. Jediná změna ve srovnání s minulým rokem je, že pokud v půlce roku budete ztráce hodně, opravdu hodně bodů, pak už se vyplatí začít se soustředit na rok 2014. Pokud ale budete konkurenceschopní, tak musíte bojovat až do cíle."
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.