První dojmy z F138 popsal Fernando Alonso jako OK. Dodal k tomu, že se nekonalo žádné překvapení. Stěžoval si pouze na pneumatiky Pirelli.
Poté, co se věnoval zlepšení své kondice a vynechal testy v Jerezu, dnes Fernando Alonso poprvé usedl za volant F138.
"Pocity jsou OK, víceméně podle předpokladů. Řekněme, že je to pokračování vozu, který jsme měli v Brazílii, takže pocity jsou víceméně stejné. Mám stejnou sedačku, stejné pedály, stejné všechno, takže když sednete do auta, i výkonnost by měla být stejná jako v Brazílii," uvedl Španěl.
"Nic mě během řízení nepřekvapilo, takže to je alespoň nějaká dobrá zpráva. Ne jako loni, když jsme poprvé vyjeli a byli jsme nepříjemně překvapeni. Máme před sebou kus práce během následujících dnů a to co se penumatik, aerodynamiky či nových komponentů týče," upozornil.
"V Jerezu jsme měli nějaké mechanické problémy, zvlášť s Pedrem, kde jsme ztratili celé dopoledne, takže musíme zajet během testů nějaká dobrá kola, abychom potvrdili, že je toto auto silné a připravené závodit," nechal se slyšet Alonso.
Stěžoval si jen na pneumatiky Pirelli, se kterými nebyl spokojen. Podle něj velké opotřebování velmi ztížilo vyhodnocení výkonů nového vozu za chladných podmínek a dodal, že na porozumění pneumatikám ještě budou muset zapracovat.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.