Letecká společnosti Vijaye Mallyi - šéfa závodního týmu Force India - je na pokraji krachu.
Podle zahraničních novin včetně Wall Street Journal plány věřitelů, kteří plánují získat zpět své peníze, způsobí vážné finanční potíže v celém Mallyově portfoliu.
"Před 15 dny bych vám poskytl sebevědomou odpověď. Dnes nemám žádnou," cituje list nejmenovaného ředitele Kingfisheru. Jiný zástupce letecké společnosti pro Times of India uvádí: "Je to téměř jistý konec pro Kingfisher."
Podle Business Standard jsou v zástavě aktiva jako helikoptéry, zatímco Mallyova vila v indickém Goa už byla prodána. Podle Financial Times je už zastaven i další dům indického podnikatele poblíž Bombaje.
Mluvčí Státní banky Indie, která zastupuje věřitele, listu The Hindu řekl: "Poskytli jsme jim dostatek času. Neříkají nic nového či věrohodného."
Logo Kingfisher nechybí na lukrativním místě nového vozu v horní části krytu motoru(foto: Sahara Force India)
Mallya stále tvrdí, že tyto problémy nebudou mít na tým Formule 1 žádný mít dopad. Force India se zúčastnila minulý týden testování v Jerezu s novým vozem, jméno druhého závodního pilota kromě Paula di Resty však dosud neoznámila. Mezi kandidáty patří Jules Bianchi podporovaný Ferrari, Narain Karthikeyan, za nímž stojí indická skupina Tata, a Adrian Sutil.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.