Giedo van der Garde sice včera prožil úspěšný testovací den v Jerezu, stěžoval si ale na nedostatečnou přilnavost zadní části nového monopostu CT03.
Holanďan s ním ujel 64 kol (283 km) a o tři sekundy zaostal za nejrychlejším mužem úterního testování - Jensonem Buttonem s McLarenem.
Své dojmy po úterku hodnotí takto: "První den je o tom, abyste se ujistili, že všechno na voze funguje tak, jak má. Kromě několika drobných problémů s podlahou jsme opravdu hned nemuseli na novém voze dělat žádné změny.
Přední část je o něco silnější než loni, což mi více sedí. Bylo to také cílem, na němž hodně pracoval Heikki [Kovalainen]. Záď je momentálně trochu problematická. Je příliš vratká, jedná se však o první den. Byl jsem docela spokojený."
Další oblastí, ve které se potřebují zlepšit, je poznání nových pneumatik Pirelli: "Hlavní věcí pro mě jsou však pneumatiky. Rozhodně se zdají být odlišné než ty, na nichž jsem loni jezdil v pátečních trénincích. Na to se v testech budeme soustředit, abychom z nich dostali co nejvíce."
"Na nějaké závěry ohledně úrovní výkonnosti, které může v sezóně 2013 od balíku očekávat, je ještě brzy, ale ve srovnání s autem, které jsem řídil v Brazílii, se zdá, že jsme přes zimu učinili dobrý pokrok," dodává Van der Garde.
Ve středu bude v jízdách pokračovat i dnes, auto na poslední dva dny předá svému týmovému kolegovi Charlesovi Picovi.
Výsledky a průběh úterního testování v Jerezu najdete zde.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.