Pedro de la Rosa je hrdý na to, že si jeho práci u Ferrari přál loňský vicemistr Fernando Alonso, a vysvětluje, kolik práce jej tam čeká.
Když Ferrari oznámilo angažování Pedra de la Rosy na pozici testovacího pilota, brali to někteří jako doklad sílícího vlivu Alonsa v Maranellu.
Tento týden dal na reklamní akci Santanderu v Madridu své potěšení najevo jednačtyřicetiletý De la Rosa slovy: "Jsem velmi, velmi hrdý na to, že se mnou chce Fernando pracovat. Ne proto, že je Španěl, ale proto, že je nejlepší."
Pedro popřel zprávy o tom, že by jej Ferrari angažovalo kvůli tomu, že by Scuderia vyvíjela zcela nový jezdecký simulátor: "Nový simulátor pro mě? Jsem dobrý, ale ne až tak," vtipkoval.
Po letech strávených u McLarenu bude nyní De la Rosa pomáhat na simulátoru Ferrari(foto: Scuderia Ferrari)
"Neexistuje žádný takový projekt. Zahájili jsme práci a budeme rozvíjet to, co máme, což je zcela opodstatněné. Určitě ale máme před sebou na simulátoru vzhledem k počtu změn v pravidlech pro rok 2014 spoustu práce. A to je jedním z důvodů, proč jsem zde - protože množství práce, které musí tým F1 odvést, je obrovské," vysvětluje De la Rosa.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.