Pedro de la Rosa je hrdý na to, že si jeho práci u Ferrari přál loňský vicemistr Fernando Alonso, a vysvětluje, kolik práce jej tam čeká.
Když Ferrari oznámilo angažování Pedra de la Rosy na pozici testovacího pilota, brali to někteří jako doklad sílícího vlivu Alonsa v Maranellu.
Tento týden dal na reklamní akci Santanderu v Madridu své potěšení najevo jednačtyřicetiletý De la Rosa slovy: "Jsem velmi, velmi hrdý na to, že se mnou chce Fernando pracovat. Ne proto, že je Španěl, ale proto, že je nejlepší."
Pedro popřel zprávy o tom, že by jej Ferrari angažovalo kvůli tomu, že by Scuderia vyvíjela zcela nový jezdecký simulátor: "Nový simulátor pro mě? Jsem dobrý, ale ne až tak," vtipkoval.
Po letech strávených u McLarenu bude nyní De la Rosa pomáhat na simulátoru Ferrari(foto: Scuderia Ferrari)
"Neexistuje žádný takový projekt. Zahájili jsme práci a budeme rozvíjet to, co máme, což je zcela opodstatněné. Určitě ale máme před sebou na simulátoru vzhledem k počtu změn v pravidlech pro rok 2014 spoustu práce. A to je jedním z důvodů, proč jsem zde - protože množství práce, které musí tým F1 odvést, je obrovské," vysvětluje De la Rosa.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.