Pedro de la Rosa je hrdý na to, že si jeho práci u Ferrari přál loňský vicemistr Fernando Alonso, a vysvětluje, kolik práce jej tam čeká.
Když Ferrari oznámilo angažování Pedra de la Rosy na pozici testovacího pilota, brali to někteří jako doklad sílícího vlivu Alonsa v Maranellu.
Tento týden dal na reklamní akci Santanderu v Madridu své potěšení najevo jednačtyřicetiletý De la Rosa slovy: "Jsem velmi, velmi hrdý na to, že se mnou chce Fernando pracovat. Ne proto, že je Španěl, ale proto, že je nejlepší."
Pedro popřel zprávy o tom, že by jej Ferrari angažovalo kvůli tomu, že by Scuderia vyvíjela zcela nový jezdecký simulátor: "Nový simulátor pro mě? Jsem dobrý, ale ne až tak," vtipkoval.
Po letech strávených u McLarenu bude nyní De la Rosa pomáhat na simulátoru Ferrari(foto: Scuderia Ferrari)
"Neexistuje žádný takový projekt. Zahájili jsme práci a budeme rozvíjet to, co máme, což je zcela opodstatněné. Určitě ale máme před sebou na simulátoru vzhledem k počtu změn v pravidlech pro rok 2014 spoustu práce. A to je jedním z důvodů, proč jsem zde - protože množství práce, které musí tým F1 odvést, je obrovské," vysvětluje De la Rosa.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.