Sergio Pérez uvedl, že příští rok by chtěl s McLarenem získat mistrovský titul.
"Mým cílem je vyhrát s McLarenem šampionát už příští rok. Vyžaduje to během sezóny spoustu práce, takže je velmi důležité opravdu dobře začít přípravu s nimi a pokusit se dosáhnout jejich cílů," uvádí Pérez.
Mladý Mexičan svými výkony v letošní sezóně, v níž si dojel dvakrát pro stříbro a jednou pro bronz, zaujal McLaren, kde nahradí Lewis Hamiltona. Přes relativní nedostatek zkušeností věří, že zisk titulu v příštím ročníku je realistickým cílem.
"Rozhodně, protože jdete do nejlepšího týmu a ti nejlepší normálně vyhrávají. Letos měli mnoho problémů se spolehlivostí, a pokud se jim to podaří vyřešit, budou připraveni na boj o titul. Myslím, že to, co říkám, je realistické, protože tým dokáže přijít s velmi silným vozem.
Cíle musí být vysoké. McLaren chce vyhrát každý závod. Jakožto pilot vyhlížíte každou výzvu a já si myslím, že tohle je velmi dobrou výzvou. Je to nejlepší tým v F1, nejlepší tým na světě, takže to je určitě velkou výzvou," cituje Péreze Autosport.
Podle něj bude mít McLaren od samotného počátku velmi rychlé auto: "Bude to velkou výzvou, ale my k tomu máme vše potřebné. Auto bude celkem konkurenceschopné, já sám musím být velmi konkurenceschopný od prvního závodu. Takže se těším do Melbourne a na testování a práci s týmem, která začne co nejdříve. Jsem si jistý, že příští rok budeme bojovat o šampionát."
Zisk mistrovského titulu příští rok s McLarenem je podle Sergia Péreze realistickým cílem
Pérez po oznámení přestupu k McLarenu v posledních šesti závodech nezískal ani bod, před časem ale uvedl, že to s novou smlouvou nemělo žádnou souvislost: "Lidé v F1 milují vytváření příběhů o všem. Vždy to spojují s mým kontraktem. S tím to však nemělo nic společného, protože jsem velmi profesionálním pilotem a také velmi loajální osobou."
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.