Od té chvíle, co Pérez podepsal s McLarenem, tak celé Mexiko doufá, že bude mít opět top jezdce v F1. S tím souhlasí i Jo Ramirez, který považuje Sergia Péreze za budoucí hvězdu F1.
Bývalý týmový koordinátor v McLrenu, Jo Ramirez, svému krajanovi opravdu věří: "Je tím nejlepším, co momentálně máme. Možná je dokonce i nejlepším, kterého jsme kdy měli." Nejvýraznějšími mexickými postavami v F1 jsou v dosavadní historii bratři Pedro a Ricardo Rodriguezové.
Ricardo dokonce nastoupil v 6 Grand Prix za Ferrari, ale během VC Mexika 1962 za volantem Lotusu tragicky zahynul, bylo mu teprve 20 let. Jeho bratr Pedro nastoupil v celkem 54 Grand Prix v týmech Ferrari, Lotus, BRM a Cooper. VC Jižní Afriky (1967) a VC Belgie (1970) dokázal i vyhrát, ale v roce 1971 během závodu sportovních vozu na německém Norisringu taktéž tragicky zahynul.
"Když začínal Sergio závodit v GP2, tak jsem mu řekl, že ho musím představit správným lidem v McLarenu. Když jsme dorazili do motorhome McLarenu, tak tam byl Ron Dennis, Mansour Ojjeh i Martin Whitmarsh, všechny je hned osobně poznal," vzpomíná Ramirez. Ten, když zjistil, že vztah mezi McLarenem a Hamiltonem není ideální, vycítil šanci svému krajanovi pomoci.
"Martin [Whitmarsh] ho sledoval, a tak jsem ho začal bombardovat maily," pokračuje Jo. První setkání s jeho manažerem proběhlo v létě na Hockenheimu. Pérez si moc dobře uvědomuje, za co Ramirezovi vděčí: "Joa znám už dlouhou dobu. Už na začátku mé kariéry mi pomohl, vždy mi dával dobré tipy."
"Každý krok, který v letošní sezoně Sergio podnikl, byl důležitý. V předešlých dvou letech se ale vyvinul více jako jezdec než jako člověk. Mimo auto je to pořád dítě. Jako jezdec si už ale věří. Když hovoří s inženýry, tak ví, co chce a nenechá se hned tak přesvědčit o opaku," všiml si bývalý člen McLarenu, který ale vidí i slabinu - práci s médii. Jako jezdec McLarenu na tom však bude muset zapracovat.
"Nemá rád média. Hovoří s nimi velmi nerad. Když vidí novináře, snaží se ztratit. Viděli jsme ale, jak se i s touto otázkou s příchodem úspěchů vyrovnali jezdci jako Ayrton Senna, Michael Schumacher nebo Fernando Alonso. Pokud to neuděláte vy, tak to udělá někdo jiný. Kdo chce být šampionem, tak musí i tohle zvládat."
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.