Mark Webber pochválil svého týmového kolegu Sebastiana Vettela za výkony v letošní sezóně, kdy vybojoval svůj třetí mistrovský titul v řadě.
Přestože nejsou těmi nejlepšími přáteli na světě, Australan jeho výkony dokázal ocenit: "Myslím, že si nyní užívá hodně dobré období, opravdu svým způsobem v některých ohledech vyčnívá. Samozřejmě je nejmladším trojnásobným mistrem světa, takže před ním musíte smeknout."
Před posledním závodem spolu piloti Red Bullu vedli důvěrný rozhovor. "Dobře jsme si před závodem navzájem popovídali. Samozřejmě jsem rád, že to zůstane v týmu," říká Webber pro Speed TV.
"Nemyslím si, že naše rychlost byla moc špatná. Dostali jsme z toho, co to šlo. Nasazení přechodných pneumatik bylo v daný okamžik dobrou volbou. Pneumatiky se obtížně zahřívaly, pak už ke konci bylo příliš mokro i pro intermediálky. Myslím, že Paul [di Resta] kvůli tomu ztratil kontrolu nad vozem v posledním sektoru, nacházelo se tam hodně stojící vody," vysvětluje.
Pilot Red Bullu dále připouští, že toho v letošní sezóně mohl dosáhnout více: "Rychle to utíkalo, měli jsme mnoho různých vítězů, trochu jako na houpačce, spousto bouraček a já jsem se dočkal páru hezkých vítězství. Rád bych z toho dostal více. Viděli jsme, jak to bylo těsné, nikdo v počtu vítězství neunikl."
Sebastian Vettel letos získal titul až v posledním závodě v Brazílii(foto: Red Bull Racing)
"Ale důležitá byla konzistence. My jsme jí moc neoplývali. Na příští rok se ještě netěším. Dám si pauzu a pak doplním energii pro rok 2013," dodává Webber.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.