Esteban Gutiérrez je nejspíše tím, kdo bude příští rok místo Kamuje Kobajašiho závodit za Sauber. Nechtíc to dnes před novináři v Brazílii předčasně uvedl Sergio Pérez.
Došlo k tomu jen pár hodin poté, co šéfka týmu Moniša Kaltenbornová odmítla jezdecké složení blíže komentovat: pouze suše uvedla, že ho oficiálně oznámí v Brazílii (více zde) - před závodem, popř. pár hodin po něm.
Na dotaz španělských novinářů, zda si myslí, že bude švýcarský tým v roce 2013 konkurenceschopným, Pérez odcházející po sezóně k McLarenu nechtěně prozradil: "Auto bude silné, protože se pravidla moc nezmění. Tým bude mít v Nicovi zkušeného jezdce, který bude mít v Estebanovi silného kolegu."
O Kobajašiho konci u Sauberu se spekuluje již několik měsíců poté, co začal usilovněji shánět sponzory. Podobně zle to vypadá také s Heikkim Kovalainenem, jehož šance na nalezení volného místa klesají s tím, jak Caterham přišel o desáté místo mezi konstruktéry a stále odkládá jmenování svých pilotů. Heikki přiznal, že "by to zřejmě pomohlo" jeho šancím udržet se v F1, kdyby se jeho současnému zaměstnavateli podařilo znovu dostat před Marussii.
Fin dnes však celkově vyzníval spíše pesimisticky: "Bude li to poslední závod, pak to bude škoda. Situace je však pro mě celkem obtížná a moc s tím nemůžu udělat... Kdo ví, co se stane, ale z vlastní zkušenosti vím, že to není nikdy dobré, když o věcech není rozhodnuto tak pozdě v sezóně."
"Vím, že jsem na seznamu. Stále mám velmi dobrý vztah s Tonym [Fernandesem] a týmem, může se stát, že zde zůstanu, ale z vlastní zkušenosti vím, jak to ve Formuli 1 chodí. Když se to opožďuje, nikdy to není dobrá známka... samozřejmě se ohlížíme i po možnostech mimo F1, ale i v ní.
Ale i ty další možnosti vyžadují peníze a já se nechci ubírat touto cestou. Řekl jsem svému manažerovi, aby je aktivně nevyhledával. Nemyslím si, že by to k něčemu vedlo," vysvětluje Kovalainen.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.