Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone řekl, že Velká cena Spojených států v Austinu dosáhla většího úspěchu, než kdokoliv čekal.
Událost během tří dní navštívilo přes 265 tisíc diváků a získala si také pochvalné ohlasy od jezdců, týmových šéfů a medií. Ecclestone, který ještě před rokem vyjádřil kvůli finanční situaci a průběhu stavby okruhu obavy, že by se tato velká cena vůbec nemusela uskutečnit, byl velmi spokojený s tím, co teď viděl.
Když se ho Autosport optal, jak podnik splnil jeho očekávání, tak řekl: "Je to o hodně lepší... ještě před 12 měsíci tu ten závod vůbec neměl být. Všecko je dobré. Každý je šťastný. Každý v Austinu vypadá šťastně. Je dobré, když něco děláte a ono to funguje."
Ecclestone také věří, že to, že Austin ukázal takové nadšení pro F1, je dobrým znamením pro budoucnost. "Je to těžký druhý rok, kdy je složité přilákat opět velkou návštěvu pro nový závod. Tady ale vidíte, že za tím stojí, což je dobré. Guvernér řekl, že bychom příští rok měli mít větší návštěvnost než letos," zakončil Bernie Ecclestone.
Šéf Red Bullu, Christian Horner, nemá žádné obavy o to, že si závod povede dobře. "Myslím, že zde odvedli dobrou práci. Trať je fantastická, jezdci si ji užívají. Viděli jsme dobrý závod a nadšení fanoušků, veřejnosti a města bylo ohromné. Vypadá to, že F1 v Texasu byla trefou do černého."
V Austinu jezdci na podiu dostali místo obvyklých kšiltovek cowboyské klobouky(foto: McLaren Mercedes)
Když byl Horner dotázán, kolik práce je ještě zapotřebí udělat, aby si VC USA v Austinu vybudovala pevné základy, tak řekl: "Musíme se ujistit, že budeme předvádět dobrou show, můžete vidět místní nadšení pro F1. Bylo by skvělé mít zde ve Spojených státech další závod, o čemž se diskutuje, ale F1 se zviditelnila. O tomto víkendu jsme ukázali skvělou show a jsem si jistý, že na ní bude vzpomínáno."
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.