Fernando Alonso nechová vůči Kimimu Räikkönenovi zášť kvůli kontaktu po startu Velké ceny Japonska. Věří, že i když Ferrari moc novinek do Koreje nedovezlo, bude moci bojovat o pódium.
Na dotaz, zda si myslí, že se mu finský pilot musí omluvit podobně jako Grosjean Webberovi, pilot Ferrari na dnešní tiskové konferenci v Koreji odpověděl: "Ne. Myslím, že start v Suzuce byl mezi námi velmi těsný - to je problém, když startujete uprostřed skupiny."
"Měl jsem Jensona vpravo, Kimiho vlevo - a v těchto chvílích nedokážete zmizet. Byla to nešťastný situace s předním křídlem Kimiho a mou zadní pneumatikou," vzpomíná Alonso na defekt minulou neděli, kdy jeho naděje na slušné umístění vyhasly již v první zatáčce okruhu v Suzuce.
"Po defektu jsem v zatáčce nemohl nastartovat auto, takže se jednalo o směsici věcí, za něž jsme nemohli," pokračuje pilot Ferrari, pro které vyjel slušných 18 bodů Felipe Massa, jenž očekává brzké prodloužení smlouvy.
"Ale víte, jak to chodí: - jeden nebo dva závody nám nevyšly a jeden nebo dva z posledních pěti nevyjdou ani ostatním," věští smůlu svým soupeřům Alonso.
Na dotaz, jaké novinky přivezlo Ferrari do Koreje, Španěl odpověděl: "Nemáme moc novinek - jsou to samozřejmě jen čtyři dny od Suzuky, takže se budeme snažit auto nastavit co nejlépe pro závod a tuto konfiguraci okruhu."
"Chovám ale rozumnou míru důvěry v to, že budeme konkurenceschopní. Víceméně jsme byli konkurenceschopní i v posledních osmi, desíti závodech - možná ne nejrychlejší, ale vždy v pozici, z níž jsme mohli bojovat o pódium. Tady to podle mě nebude jiné," těší se Alonso.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.