Vijay Mallya věří, že jeho tým může stále dohnat své konkurenty, stáj Sauber, i když má švýcarský tým velký náskok.
Nutno uznat, že Sauber letos skutečně překvapil a předvádí na své poměry až neobvyklé výkony - čtyřikrát skončil na stupních vítězů a v Malajsii dokonce Sergio Pérez bojoval s Alonsem o první místo. I tak ale u Force Indie věří, že mohou tým z Hinwillu dostihnout v bodování Poháru konstruktérů.
I když Force India ztrácí 37 bodů a Sauberu se v poslední době daří o něco lépe, šéf a majitel stáje, Vijay Mallya, věří tomu, že vše může být záhy úplně jinak.
"Už několikrát to vypadalo, že se utrhli ze řetězu a nebudeme je moct dohnat. Pokud ale zajedeme pár slušných výsledků, můžeme je zase dohnat," říká indický podnikatel.
Mallya na startu VC Itálie u jednoho ze svých vozů(Foto: Sahara Force India)
"Před dvěma lety se před nás Williams dostal až v Brazílii a porazili nás o jeden jediný bod. Každý bod se tedy počítá," připomíná ve stručnosti dění sezony 2010.
Mallya věří, že občasné neúspěchy zavinila především smůla a boj ve středu pole je nyní intenzivnější a vyrovnanější.
"Letos jsme snad ještě jedinkrát neměli štěstí. Podívejte se třeba na Spa - měli jsme tak blízko k pódiu, ale nebylo nám zkrátka přáno...Ale jsem optimista, nevzdáváme se.
Bude to ale těžké. Williams je silný, Sauber taky. A podívejte se, jak se daří Lotusu! Tým, který loni patřil do středu pole, nyní zatápí velkým jménům."
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.