Vijay Mallya věří, že jeho tým může stále dohnat své konkurenty, stáj Sauber, i když má švýcarský tým velký náskok.
Nutno uznat, že Sauber letos skutečně překvapil a předvádí na své poměry až neobvyklé výkony - čtyřikrát skončil na stupních vítězů a v Malajsii dokonce Sergio Pérez bojoval s Alonsem o první místo. I tak ale u Force Indie věří, že mohou tým z Hinwillu dostihnout v bodování Poháru konstruktérů.
I když Force India ztrácí 37 bodů a Sauberu se v poslední době daří o něco lépe, šéf a majitel stáje, Vijay Mallya, věří tomu, že vše může být záhy úplně jinak.
"Už několikrát to vypadalo, že se utrhli ze řetězu a nebudeme je moct dohnat. Pokud ale zajedeme pár slušných výsledků, můžeme je zase dohnat," říká indický podnikatel.
Mallya na startu VC Itálie u jednoho ze svých vozů(Foto: Sahara Force India)
"Před dvěma lety se před nás Williams dostal až v Brazílii a porazili nás o jeden jediný bod. Každý bod se tedy počítá," připomíná ve stručnosti dění sezony 2010.
Mallya věří, že občasné neúspěchy zavinila především smůla a boj ve středu pole je nyní intenzivnější a vyrovnanější.
"Letos jsme snad ještě jedinkrát neměli štěstí. Podívejte se třeba na Spa - měli jsme tak blízko k pódiu, ale nebylo nám zkrátka přáno...Ale jsem optimista, nevzdáváme se.
Bude to ale těžké. Williams je silný, Sauber taky. A podívejte se, jak se daří Lotusu! Tým, který loni patřil do středu pole, nyní zatápí velkým jménům."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.