Zisk třetího místa Fernanda Alonsa v Monze by nebyl ničím extra zajímavým. Za daných okolností to byl ale velmi slušný výkon.
Tým Ferrari musel řešit na voze Fernanda Alonsa v pátek a v sobotu několik problémů. V počáteční fázi závodu však tým ztratil veškerou telemetrii z jeho vozu, a tak bylo pro boxy týmu velmi obtížné vůz nějak ovládat.
"Měli jsme problém s napájením jak hlavního systému tak i záložního systému. Nikdy předtím se to nestalo. Takže jsme měli úplný výpadek a neměli jsme žádnou telemetrii, žádné informace. Jedinou věcí, která fungovala, bylo radiové spojení s jezdcem.
Navíc se to stalo v klíčové fázi závodu, v době pit stopů. Bylo dobré, že se nám podařilo udržet všechny v klidu, prostě jsme se jen dívali jako za starých časů, našli si nějakou televizi, která byla někde zapojena, a používali stopky. Odstup jsme se snažili řídit radiovou komunikací s jezdci," říká Stefano Domenicali, šéf týmu Scuderia Ferrari.
"Poslední možností, kterou se nám během tohoto času podařilo zajistit, bylo telefonní spojení s Maranellem, protože oni byli schopni vidět naše data. Bylo to zvládnuté dobře, nebylo to ale lehké z emočního pohledu na věc. Bylo ale dobré, že to nakonec nepřibrzdilo výkon týmu."
Tým pak měl další starosti s vozem a jeho zavěšením po výletu Fernanda Alonsa do trávy, kam ho poslal Sebastian Vettel. "Na voze jsme měli problém. Bylo tam velké poškození vlevo vzadu. Měli jsme také něco poškozeného po mechanické stránce, takže jsme se museli snažit zvládnout situaci. Řekli jsme mu, ať nejezdí přes obrubníky, protože to by mohlo ten problém ještě zvětšit."
Ohledně penalizace Vettela Domenicali řekl: "Poté, co jsme viděli v Bahrainu, tak přišlo vysvětlení od ředitelství závodu, že pokud se k jezdci blíží druhý a má část svého vozu vedle něj, tak mu musí vedoucí jezdec nechat místo. Technicky řečeno tu není o čem uvažovat, bylo to přesně to, co je napsáno v pravidlech."
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.